/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Golf 3 98 1,8 med singelpoint monotronic
Fra : Mogje
Vist : 368 gange
20 point
Dato : 25-02-12 17:49

Hej

jeg har en golf med singelpoint monotronic. Den sætter ud ved konstant fart...lidt udsætter og kørere så fint i ca 2min..sætter så ud igen..kun lidt..trækker fint.og Har skiftet tændingskabler, tændrør og hele strømfordeleren...nogle så har haft samme symptoner?

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 26-02-12 14:38

Jaja,når ikke andre vil,må jeg jo prøve. Kender dog ikke meget til VW. Nøjes med Opel.

Men Opel har også brugt dette singelpoint system.......et billig "tip",og som ihvertfald ikke gør skade,er at tilsætte en flaske rensevædske i bensintanken.(Ikke at forveksle med kaburator-sprit). Det har jeg altid gjort,både på Vectra og Astra.
Der samler sig,uvilkårlig små belægninger i indsprøjtningssystemet,som tiden går.

Nå,det har du prøvet....... ja så ved jeg ikke li`e. Men pøjpøj.

M.

Kommentar
Fra : Mogje

Dato : 27-02-12 12:20

Hej

Har fundet fejlen,,,var en knækket ledning i stikket til indsprøjtningsdyssen.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 27-02-12 16:07

Fint Mogje. Altid dejlig at høre om løsningen,på problemet.

Biler kan være finurlige.

M.