/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Slægten Glavind
Fra : Karenglavind
Vist : 763 gange
40 point
Dato : 20-02-12 10:33

Hvem kan hjælpe mig?
Jeg er lige begyndt på at finde mine aner. Fandt her (efteråret 2007) oplysninger om Glavindslægtens 3 grene. Jeg er meget interesseret i at få kontakt med folk, der har forsket dette.
På forhånd tak
Karen Glavind

Kommentar
Fra : fleng

Dato : 20-02-12 11:32

Kan det passe at det er den slægt som bliver omtalt i "Fra fæstebønder til verdensmænd" med Esben Graugaard. ?
Mvh. Fleng

Kommentar
Fra : Karenglavind

Dato : 20-02-12 20:55

Tak skal du have. Det vil jeg undersøge
Karen

Kommentar
Fra : fleng

Dato : 20-02-12 22:15

Der står en hel del om Glavind her
http://www.kandu.dk/spg109150.aspx