/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / AutoCAD / Spørgsmål
10  fame 280
HURTIG HJÆLP
Fra : Mads_Vang
Vist : 665 gange
200 point
Dato : 27-05-03 10:21

JEg sidder med en opgave der skal afleveres i morgen, Så jeg springer lige til sagen..

Hvorfor kan jeg ikke se en anden linje typpe når jeg bruge mine templates?
jeg køre med AutoCAD 2002... Hvad kan jeg gøre?

/Mads Vang

Kommentar
Fra : dorit

Dato : 27-05-03 10:25

Du kan kun se de linietyper der er "loaded", men du kan loade alle dem du vil med Format/Linetype/Load. Der er et hav af linietyper du kan vælge imellem.

Du kan også åbne Templaten og indlæse de linietyper du vil, så er de tilgængelige næste gang du bruger den template.

Hilsen Dorit

Kommentar
Fra : Mads_Vang

Dato : 27-05-03 10:39

De linjetypper jeg bruger er loaded, og er inde i (Model). Jeg har prøvet at lave om på line scale men det virker heller ik'

Accepteret svar
Fra : dorit

Modtaget 210 point
Dato : 27-05-03 10:45

Nåh, du mener at du ikke kan se de er stiplede osv. Så er det kun et spørgsmål om at lave om på din linetype scale. Sæt Global scale factor til omkring 10 og current object scale til 1. Sæt hak i Use paper space units for scaling, så retter de sig ind afhængig af dit målestoksforhold i layout, hvis du altså bruger layout-funktionen. Hvis du ikke bruger den, skal du gange Global scale factor med dit målestoksforhold.

Godkendelse af svar
Fra : Mads_Vang

Dato : 27-05-03 10:50

Mange Mange Mange tak for svaret dorit.