/ Forside/ Interesser / Videnskab / Kemi / Spørgsmål
10  thulin 470
Recept Medicin
Fra : alan57
Vist : 877 gange
100 point
Dato : 10-02-12 07:08

Jeg er ikke politimand eller stikker.
Jeg vil høre om der er en eller flere derude der kan lave Recept Medicin, helst indenfor Opium Morfin ketoganer i syntiskform, fordi jeg vil undergrave de kriminelle og myndighederne da de åbentbart ikke forstår at de har tabt slaget og lader de kriminelle styre udbud og efterspørgelse.
I behøver ikke at lave det selv, hvis det er imod jeres moral, men der dør stadigvæk over 300 mennesker df disse urene stoffet.
I kan bare give mig disse formler så vil jeg selv lave det og kun tage prisen på hvad de dele der skal i koster, da jeg ikke vil tjene på elendighed.
alan57

Kommentar
Fra : Charlottefrich

Dato : 10-02-12 07:47

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 10-02-12 07:54

Synd at du ikke forstår hvad jeg mener Charlottefrich

Kommentar
Fra : Charlottefrich

Dato : 10-02-12 07:58

Jeg forstår udmærket hvad du mener, men jeg går ikke ind for hverken fri hash eller andre stoffer. Det ødelægger både brugerne og de mennesker der er omkring dem. Alkohol er f.eks. ikke urent og alligevel bliver manges tilværelse smadret af det. Ikke kun brugerne men også deres omgivelser.

Charlotte (datter af alkoholiker/misbruger)

Jeg støtter absolut og på ingen måde, nogen som helst tiltag, der gør det nemmere at bruge og misbruge alkohol eller euforiserende stoffer.

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 10-02-12 08:01

Det er fordi at alkohol er meget farliger end stoffer, prøv at udvid din horisont Charlottefrich.
alan57

Kommentar
Fra : Charlottefrich

Dato : 10-02-12 08:07

Nej, det er det ikke. Det er nøjagtig lige farligt. Har du selv været i de miljøer, hvor misbrugere færdes? Er du klar over, at mange får varige personlighedsforstyrrelser og sindslidelser af stofmisbruget, fordi stoffer piller ved det neurale netværk og receptorer i hjernen. Det giver permanente og gruopvækkende skader.

Jeg har, beklageligvis, meget stor personlig erfaring med misbrugsmiljøet qua min opvækst og vil bekæmpe misbrug med næb og kløer. Det skal og må ikke legaliseres på nogen måde.

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 10-02-12 08:11

Ja jeg har jeg har været stiknarkoman i nu 45 år og har stadigvæk ikke taget skade, men havde jeg været alkoholikker havde jeg været død nu.
Jeg er villig til at lade mig undersøge af alle de læger du kan skrabe sammen, så du kan få syn for sagen.
alan57

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 10-02-12 08:11

Nu er dit opslag her lidt mere end dumt Alan. Specielt for du andet sted har været så bims at oplyse din adresse og tlf nummer. Uanset dine motiver er dine påtænkte gerninger temmelige strafbare.

Kommentar
Fra : Charlottefrich

Dato : 10-02-12 08:14

Det vil sige, siden du var 7 år.

Ja, så tror da fanden du er så dybt uintelligent at høre på. Fjols!

Accepteret svar
Fra : vagnr

Modtaget 100 point
Dato : 10-02-12 08:21

alan57, som du ved er vi rimeligt enige om liberalisering af stoffer, men din model vil gøre dig til narkobagmand.

Kemikalierne til at lave div former for syntetisk narko er som regel udsat for kontrol, køber du (meget? af) dem bliver du hurtigt opdaget af politiet.

Hvis det skulle lykkes dig at lave det og sælge det billigt, bliver du hurtigt opdaget af rocker- og indvandrerbander, der sidder på markedet og bliver "kede af" at blive underbudt.

Jeg ville trods alt hellere en tur i spjældet end blive opsøgt af et tæskehold!

Kbhs kommune prøver at få lov til at liberalisere, jeg tror det er en meget bedre ide at lade dem gøre det (håber de får lov), hvis resultaterne er positive vil det sikkert brede sig til resten af landet.

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 10-02-12 08:27

Undskyld i 41 år jeg startede som 14 årig, og da jeg er 55 år kan det jo ikke blive 7 år vel Fjols.
Jeg går til læge hver år og jeg har givet mit legme til videnskaben når jeg engag dør som 100 årig.
Men prøv at læse om hvor mere farligt alkohold er i forhold til stoffer.
Samfundet har tabt krigen.
Charlottefrich

Kommentar
Fra : Charlottefrich

Dato : 10-02-12 08:30

Jeg holder fast i at du er et fjols og så kan vi være enige om at være uenige. (Der står på din profil at du er 55)

Hvordan fungerer du så med din familie og dit abejde når du er stiknarkoman.

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 10-02-12 08:40

Fint Jeg har arbejde og en datter på 25 år og hun er ved at læse til dyrelæge, jeg ved godt at sådan nogen som dig tror at i ved alt, tro mig det gør i ikke, når et menneske som dig kalder mig et fjols tager jeg det som et kompliment.
alan57

Kommentar
Fra : Charlottefrich

Dato : 10-02-12 08:51

Så det vil være helt cool med dig, hvis hun også bliver stiknarkoman?

Selvfølgelig vil der altid være undtagelser fra de mange sørgelige tilfælde der er med misbrugere. Men husk nu, at du er en undtagelse. De fleste vil bare have flere og flere fix og være høje hele tiden.

Godkendelse af svar
Fra : alan57

Dato : 10-02-12 08:52

Tak for svaret vagnr.
Du ved vil ikke hvor jeg kan få en billig lejlighed i KBH: ?
Det behøver ikke at være inde midt i byen, på forhånd mange tak, men ikke det svin til losby Svendsen, denne mand skulle i fængsel for evigt.
alan57

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 10-02-12 09:24

Selv tak, alan57

Desværre kender jeg ikke til billige lejligheder

Låsby-Svendsen opererer vist ikke i Kbh, han er til faldefærdige huse på landet

Kommentar
Fra : Charlottefrich

Dato : 10-02-12 09:29

Citat
Fint Jeg har arbejde og en datter på 25 år og hun er ved at læse til dyrelæge, jeg ved godt at sådan nogen som dig tror at i ved alt, tro mig det gør i ikke, når et menneske som dig kalder mig et fjols tager jeg det som et kompliment.
alan57

Sådan nogen som mig! Ja, sådan en som mig, der har haft forældre der var misbrugere og ved hvor lidt sjovt det er, at være barn hos forældre der spacer og er "væk", mens de burde tage vare på barnet.

Men hvad pokker, det er vel også ligemeget, at et barn er henvist til at klare sig selv og være bekymret for far og mor, sørge for at de får mad og tøj, sørge for at de ikke kommer til skade i deres high og ikke turde sove af angst for vold, brand og skader.

Stofmisbrug er og bliver noget l***, ligesom alkoholmisbrug er det. Du bliver ved med at argumentere for, alkohol er værre. Hvor ser du, at jeg synes alkoholmisbrug er ok eller bedre end misbrug af narkotika?

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 10-02-12 12:10

Jeg ser ikke at alkoholmisbrug er ok eller som du skriver bedre end brug af narkotika, kun mellem linjerne og det du mener er at alkohol kan sidestilletes med stoffer og der tager du meget fejl Charlottefrich, men når du har været igennem det du har som barn med en moder der ikke kunne tage sig af dig og derfor har været nød til at blive voksen med det samme, kan jeg godt forstå at du er gal og sur på din moder og samfundet, for du er blevet misbrugt på det groveste.
Men du skal ikke være så bitter på alt og alle, især ikke på stofbruger og det er med vilje at jeg ikke kalder dem for mis;bruger.
Når du har den holdning til folk der tager medicin, SKAL du sku læse noget mere om dette og samligne med alkohol, så får du dig en kæmpe overraskelse, samfundet tror at de kan forbyde sig ud af problemet, det kan ikke lade sig gøre Charlottefrich, tro mig de forbyder disse ting, men folk tager disse stoffer alligevel og det kan intet forbud stoppe Bla: mig de kan sætte mig i fængsel i 20 år og alligevel vil jeg ikke holde op, jeg er en voksen mand og der vil aldrig komme nogen politikker eller politi der kan stoppe mig, især ikke når de kriminelle bestemmer hvad der skal i stoffet og hvormeget det skal koste, det er simpelhen sindsygt af myndighederne og lade dem bestemme disse ting og derfor har vi bande krig om markedet, men jeg slogs åbentbart imod vindmøller, samfundet har tabt på forhånd, der er for mange penge i det, derfor skal disse stoffer kunnes købes i håndkøb på apoteket.
alan57

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 11-02-12 10:13

Jeg syntes at du skal se og komme vidre Charlottefrich, ok din mor var alkoholiker, men selvom du har haft et dårligt liv med det så se at komme vidre fordi du får ikke noget ud af at hænge i fortiden andet end selvmedlidenhed og det kan du overhovedet ikke bruge til noget andet end at have et dårlig forhold til din mor, hun havde sikkert en rigtig god grund til at hun var på alkohol.
Der findes mennesker der ikke kan holde ud at leve uden disse ting.
Jeg syntes at du skal tilgive hende, også selvom hun ikke lever mere (gør hun det)?
Hun har måske ikke haft en god barndom, så før du ved hvad der er sket, så døm hende ikke for hårdt, det er bedre at tilgive end at dømme folk husk det.
alan57

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 11-02-12 10:17

Hvad har det med dumhed at gøre at folk får mit navn osv: at vide 3773.
Du er da helt rundt på gulvet 3773.
Men dig om det.
alan57

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 11-02-12 10:20

Så det vil være helt cool med dig, hvis hun også bliver stiknarkoman?

Selvfølgelig vil der altid være undtagelser fra de mange sørgelige tilfælde der er med misbrugere. Men husk nu, at du er en undtagelse. De fleste vil bare have flere og flere fix og være høje hele tiden.
Det bliver hun ikke tro mig så var hun begyndt, man er nemlig disponeret for disse ting Charlottefrich.
alan57

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 11-02-12 10:34

Inden du går vidre Charlottefrich, så syntes jeg du skal læse om læger der faktisk går ind for disse ting og disse mennesker ved hvad de taler om.
Desuden lad være med at fordømme folk før du ved hvad du taler om Charlottefrich.
Hold da kæft hvor har folk dog travlt med hvad andre mennesker gør, få dog et liv og lad være med at prøve at forbyde andre menneskers liv, det går jo ikke ud over dig, du kan jo bare lade være med at tage medicin det skal jo være et til-og frafald hvem har givet dig lov til at bestemme om jeg tager medicin du behøver jo ikke at gøre det vel Charlottefrich, hold da kæft hvor er der mange der blander sig i ting de ikke forstår, kan du da ikke forstå at man skal lade alm: mennesker selv bestemme hvordan de vil leve deres liv?
alan57

Kommentar
Fra : prio

Dato : 11-02-12 21:27

- alan57, du taler/skriver som en desperat stofmisbruger - eller meget afhængig - grænsen er svær at sætte.

Såvidt jeg kan forstå, er din afhængighed/misbrug startet p.g.a. lægers alt for rundhåndede udleveringer.

Nu, hvor lægerne ikke tør være så rundhåndede længere, er du ladt i stikken, og leger med tanken om, at skaffe stofferne på anden måde.

Men hvordan orker du at leve med, at skulle have dine stoffer fra den kriminelle underverden?
Det er ødelæggende og farligt, og det kommer højst til at fungere for dig i en kortere periode.

Jeg håber for dig, at du en dag kommer ud af din afhængighed/misbrug, og erkender, at Charlottefrich har ret.
Det er lykkedes for andre, og det kan også lykkes for dig, selvom det bliver en hård omgang.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 13-02-12 05:48

En ting er, at du er så bims, at du vil til at foretage dig ting der straffes med ind til flere års fængsel. Den næste er at du spørger på et offentlig site. Det tredje er, at du gudhjælpemig oplyser navn adresse og telefonnummer. Så er man kraftedemig et nummer dummere end karmtræ, hvilken din tråd så også bærer meget tydelig præg af. Du er sgu en nar!