/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
WIFI-DIRECT fra Ipad til Sony Bravia
Fra : goebbels
Vist : 738 gange
300 point
Dato : 09-02-12 18:51

Jeg kan finde ud af at connecte min ipad via wifi til mit sony bravia, men hvilken free app skal jeg installere på min ipad for at kunne pushe foto/video til mit tv?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-02-12 19:01

Forstår jeg dig rigtig ?????

Overføre video til tv via wifi ???

Glem det....

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 09-02-12 22:11

Du kan ikke kopiere til dit TV du kan kun få vist billeder og film.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-02-12 22:15

Det kan altså godt lade sig gøre at bruge wifi, jeg har en LG HD optager med wifi,
den kan så sættes til at hente fra pc via wifi, det virker da fint nok!

Kommentar
Fra : goebbels

Dato : 10-02-12 01:46

Jeg skal streame det til tv. ikke gemme det på tv.