/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
beskeder på låseskærm samsung s2
Fra : hamse
Vist : 887 gange
100 point
Dato : 09-02-12 09:24

en der evt kender et program hvor jeg kan se om jeg har mistede opkald eller fået beskeder er træt af den bare er sort så man skal låse den op for at se om man har mistet noget

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-02-12 13:49

Citat
beskeder på låseskærm

Der er INGEN ide i en låst skærm hvis den kan give oplysninger når den er låst

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 09-02-12 14:46

Måske du kan bruge noget af det her!

How to enable backlight notification BLN on Samsung Galaxy S2?
http://www.jayceooi.com/2011/08/11/how-to-enable-backlight-notification-bln-on-samsung-galaxy-s2/

Make your own LED notification light for Samsung Galaxy S II
http://www.jayceooi.com/2011/07/19/make-your-own-led-notification-light-for-samsung-galaxy-s-ii/

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 09-02-12 16:49

Den vibrerer når der kommer et opkald eller en besked. Du behøver ikke låse den op. Det er en kraftig vibrering der kommer. Du kan sagtens mærke det.

Godkendelse af svar
Fra : hamse

Dato : 10-02-12 04:56

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 10-02-12 08:03

var så lidt