/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Piña Colada
Fra : ttharald
Vist : 992 gange
100 point
Dato : 06-02-12 11:36

Den bedste piña colada jeg har smagt, er lavet på 5 års Havana Club.
Har ikke været muligt at opdrive denne årgang, som det specifikt skal være.
Er der nogen som ved, hvor den kan skaffes?

Accepteret svar
Fra : snaptil

Modtaget 110 point
Dato : 06-02-12 11:38

den her ???

Havana Club Especial Rom

--------------------------------------------------------------------------------
Havana Club Especial Rom er den klassiske cubanske romtype og er en rom med masser af frugtsmag og karakter. Havana Club Especial Rom er en blanding af rom, der har ligget på fade og lagret mellem 2 og 5 år. Den har en karakterfuld duft med undertoner af karamel, kanel og vanilje. Farven er mørk og gylden.

Havana Club Especial Rom er den type rom, der bruges til den ægte rom og cola med lime, der også hedder Cuba Libre. Nydes også i drinks, hvor romsmagen ønskes fremhævet med kraftige mixere som cola eller tranebærjuice eksempelvis.

http://www.letsdrink.dk/havana-club-rom.aspx

via søgning google.com (-:

Godkendelse af svar
Fra : ttharald

Dato : 10-02-12 12:28

Tak for svaret snaptil.