/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Gratis abonnement
Fra : olarsen
Vist : 735 gange
200 point
Dato : 29-01-12 17:18

Jeg har en mobiltelefon, som kun bruges til SMS'er, den har ind til videre et gratis abonnement, men fra 1. maj vil TDC opkræve kr. 19,-/md., det vil jeg gerne slippe for, da der kun sendes 5-10 SMS'er pr. måned, så det bliver nogle dyre SMS'er. Når jeg så er i gang med at flytte teleselskab, kunne det også være interessant at vide hvad mine to andre telefoner (SMARTphones) kunne koste at flytte. TDC er jo ikke det biligste selskab, men jeg har aldrig haft problemer med dækning - med undtagelse af de 'sorte huller' som alle selskaber har.
Gode erfaringer modtages med glæde.

Accepteret svar
Fra : netop

Modtaget 210 point
Dato : 29-01-12 17:25
Kommentar
Fra : ferik

Dato : 29-01-12 17:28

http://m1.dk/Produkter/#t:mobil,abonnement
M1
vi i vores familie har vi brugt gratis 50 i mere end 3 år det er super

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 29-01-12 17:29

Super, det ligner noget af det jeg kan bruge.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 29-01-12 17:36

Skal man tro de forskellige selskabers reklamer, om det antal der netop har valgt deres selskab, så burde der være mindst 20 millioner brugere i Danmark.
Da de så åbenbart har fået alle ind i "folden", så er det igen tid til at skrue lidt op for priserrne.
Hidtil har de sænket deres fortjeneste, i kampen om kundernes gunst. Men den tid, må vi nok se i øjnene, er forbi.
Krisen kradser også hos teleudbyderne, og for ikke at de skal gå sultne i seng, så skruer de lige lidt på priserne.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-01-12 20:08

Citat
Skal man tro de forskellige selskabers reklamer, om det antal der netop har valgt deres selskab, så burde der være mindst 20 millioner brugere i Danmark.

Det er der sikkert også når du tæller mobilmodemmer osv. med

Mange har jo massevis af telefoner med nummer de aldrig bruger - men det tæller i statestikken

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 29-01-12 20:28

Citat
Mange har jo massevis af telefoner med nummer de aldrig bruger - men det tæller i statestikken

Ja vi har tilsammen 7 tlf. numre her i huset.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 29-01-12 21:56

Telmore er ok men de har et gebyr ved ikke opnået minimumsforbrug på 50 kr. i tre måneder 7,50

Kommentar
Fra : kimpetersen

Dato : 29-01-12 22:36

Angående flytning af de 2 andre, kommer det jo an på om de er låst til et selskab med en bindingsperiode og om du vli have telefonnumrene med.

Kommentar
Fra : jøjø

Dato : 29-01-12 23:26

Jeg vil, som ferik, også anbefale "Gratis50" fra M1 - har brugt det i flere år uden at betale en øre.

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 30-01-12 14:46

PAS PÅ M1

jeg har haft en dårlig erfaring med gratis 50. Vi have givet den lille knægt på 9år det kort. desværre brugte han det ikke nok, og pludselig fik vi en større faktura.

det viste sig at de havde ændret vilkårerene for abonnementet.

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 30-01-12 14:55

M1
man skal selvgølgelig læse reglerne
jeg har ikke betalt en krone i 3 til 4 år

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-01-12 14:59

Citat
PAS PÅ M1

Verdens bedste selskab..... og verdens bedste net (TDC)

men det er ALTID en god ide at LÆSE hvad man bestiller - de skriver ikke regninger på noget der ikke er bestilt

Kommentar
Fra : severino

Dato : 30-01-12 15:09

Jeg har flere abonnementer, hos forskellige teleudbydere. Man skal jo gå med både livrem og seler, i denne jungle af plattenslagere.
Både "3", Telia og Telenor er røget ud i den kolde sne.

"3" mest på grund af deres dårlige dækning (herunder også Oister som bruger "3 nettet"

Telia havde også dårlig dækning, indtil de lavede fælles brug af masterne med Telenor. Men deres service er stadig for dårlig.

Telenor's service er også dårlig. De er bedst til at prakke folk nogle abonnementer på, og lover mere end de kan holde. Min datter bøvler stadig med, at få dem til at holde det de har lovet, og har ringet til dem et utal af gange.

I den ene telefon, bruger jeg CBB (under Telenor) - 2 timer fri tale til andre, gratis til CBB, fri SMS og MMS, samt datatrafik for 99 kr måneden.

Godkendelse af svar
Fra : olarsen

Dato : 31-01-12 20:41

Tak for svaret netop.

Kommentar
Fra : netop

Dato : 01-02-12 00:56

Ligeså velbekomme - det bliver du glad for...