/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
iPhone 4
Fra : 2100
Vist : 490 gange
50 point
Dato : 22-01-12 17:10

Hvordan opsætter jeg min telefon ved opkald. Jeg vil gerne havde det sådan at når telefoner har ringet 4 eller 5 gange går den over på telefonsvarer.

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 60 point
Dato : 22-01-12 17:27

Simpelt!
Du går da bare ind og aktivere din telefonsvarer. Det kan dog variere lidt, alt efter hvilken teleudbyder du bruger.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 22-01-12 17:51

Hos TDC får man forskellige muligheder når man ringer til sin telefonsvarer, heriblandt opsætning.

Slå højttaleren til og vær klar med nummertasterne da det er en maskinstemme.

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 22-01-12 18:06

Har du ikke en personlig side hos din teleudbyder.
Jeg bruger Telmore og derinde kan jeg på min personlige side, indstille alt omkring telefonsvareren.
Altså bla. hvilke typer opkald, der skal viderestilles til telefonsvarer og også om der skal gå 5-10 eller op til 30 sekunder inden viderestilling.

Godkendelse af svar
Fra : 2100

Dato : 22-01-12 18:20

Tak for svaret severino.