/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Kan I hjælpe på med at finde hund /Fyn ?
Fra : bluesky
Vist : 901 gange
300 point
Dato : 17-01-12 06:38

Hejsa og godmorgen,

Kan I hjælpe her https://www.facebook.com/groups/220054871414235/#!/photo.php?fbid=3032197001237&set=o.220054871414235&type=1&theater
Hjælp venligst familien med at finde deres hund

Bluesky

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-01-12 07:32

Fra dit link
Citat
Dette indhold er ikke tilgængeligt i øjeblikket.Den valgte side kan i øjeblikket ikke vises. Dette kan skyldes, at den er midlertidigt utilgængelig, at det fulgte link er udløbet, eller at du ikke har tilladelse til at se denne side.
¦Tilbage til startsiden.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 17-01-12 08:19

jeg har modtaget en lignende besked på FB for ganske nylig, jeg gætter på, at det er den samme. Hunden er fundet, så vidt jeg kan forstå.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 17-01-12 08:21

I øvrigt er https://www.facebook.com/groups/220054871414235 en lukket gruppe. Det er kun medlemmerne, der kan se opslag!

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-01-12 08:44

Lort hundelort

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 17-01-12 09:12

Vi er mange der slet ikke gider Facebook, så hvis Du vil have et håb er der andre steder at uploade.

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 17-01-12 12:39

Magen til forberedelse og "grundforskning" findes ikke, med mindre du ikke (inderst inde) ønsker at finde hunden!

MV2

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-01-12 12:49

LuffeA og Modersvilje..... linket der er lagt ind påFB af Bluesky, er en efterlysning af en hund.

Så selv om i syntes at det er en dum måde, så er den meget brugt, og bliver set af rigtigt mange..

Og nu er den også fundet, om det så er med hjælp fra FB ved jeg ikke.

Modersvilje, linket er inaktivt, fordi det er slettet, og hunden fundet

Kommentar
Fra : Klatterup

Dato : 17-01-12 14:05

Super - ligegyldigt hvad og hvordan - hunden er fundet og det er godt.

når man er i den situation, bruger man nok alt hvad der kan sprede et budskab i håb om, at et eller andet hjælper - det ville jeg nok også gøre.

Også selv om det måske kan betragtes som panik handlinger, men pyt med det, bare noget af det virker.

Kommentar
Fra : bluesky

Dato : 17-01-12 18:39

Hejsa,

NEJ Bossi er ikke fundet !! Og hvor er der dog små mennesker her ! Sorry for asking !

Kommentar
Fra : bluesky

Dato : 17-01-12 18:52

Men at over 600 mennesker har forsøgt idag at finde ham siger
jo lidt om de negative "Båtnakker" og ja Theil du er i gruppen! - velkommen!
Bluesky

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-01-12 18:59

din klovn, du kommer med et link som ikke kan åbnes

Kommentar
Fra : Klatterup

Dato : 18-01-12 12:58

Jeg syntes i skal pakke mudderet ned (alle sammen) og gøre hvad i kan for at finde hunden.

Dette er nok ikke så aktuelt for Sjællændere og jyder.

Men erfaring siger, at selv en lille hund kan komme langt omkring, men måske det var en ide,
at fortælle i vores forum i stedet for på link hvor hunden bor - hvad hunden hedder og ser ud osv.

Det er tros alt kun et spørgsmål om en omgang Control C - og kontrol V. sværere er det ikke, det havde nok været en god ide, da du så er sikker på vi kan læse det alle sammen.

Men det kan du jo nå endnu - og jo før jo bedre.

Accepteret svar
Fra : gwh

Modtaget 300 point
Dato : 20-01-12 23:27

Hejsa, Jeg kan heller ikke åbne linket, men var så inde på Dyrenes Beskyttelse side og se hunden Bossi, jeg tillader mig at lægge linket ind, så i kan se hvad i skal kigge efter og forhåbentlig finde hunden så den kan komme hjem i god behold igen.
http://www.dyrenes-beskyttelse.dk/lysning/vis/132014f0c795e4e536
mvh. gwh.

Kommentar
Fra : Klatterup

Dato : 21-01-12 16:09

Super godt link, det giver jo en ide om hada slags hund det drejer sig om. Super.

Det er længe den har været borte, og det er da betænkeligt.

Men hold os opdateret så vi kan følge med i hvad der sker.

Håber i finder den.

Kommentar
Fra : bluesky

Dato : 21-01-12 18:20

Hejsa,

Tak GWH - Det er ganske rigtigt Bossi og jeg var ikke opmærksom på dette link ;-(

Bluesky

Godkendelse af svar
Fra : bluesky

Dato : 29-01-12 20:18

Tak for svaret gwh.

Det gik lidt hurtigt så tak for hjælpen

Bossi er ikke fundet endnu men er set for nyelig og der var i fredags 2 Schwetzerhunde ude og hjælpe familien.

Bluesky

Kommentar
Fra : gwh

Dato : 30-01-12 01:05

Tak, det var så lidt, jeg kunne bidrage med her fra Roskilde, men jeg håber at Bossi snart bliver fundet, det er faktisk utroligt at hunde sådan kan blive helt væk, for mange reagerer jo, når man ser løse hunde uden ejere, men de kan jo være skadet og gemmer sig, eller nogen tager dem måske bare til sig, som deres hund. Håber at den findes snart.
mvh. gwh.