/ Forside/ Teknologi / Udvikling / ASP / Spørgsmål
10  Random 410
If session("ID") HLÆLP !!!!!
Fra : BjarkeH
Vist : 357 gange
50 point
Dato : 15-01-12 16:32

Hej

Jeg har et lille problem, mit problem er at jeg vil lave sådan at bruger i mit forum kan slettet deres egen besked.

jeg har lavet sådan at når man skriver en besked så gemmer den ens session ID i databasen under navnet BrugerID.

og så vil jeg laver sådan at hvis ens session ID er = ens BrugerID (Som er ID på den bruger der har skrevet beskeden, så skal man kunne slette den.

min kode er <% If session("ID") = RS("BrugerID") then %>Slet Besked<% end if %>

Men der kommer ikke noget frem, (Slet Besked) og den laver heller ikke nogen fejl, har jeg skrevet det forkert?

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 15-01-12 18:13

kan ikke helt se hvad du prøver på at gøre med den kode, men hvis du vil have den til at skrive "Slet Besked" så kan det gøres sådan her:
Kode
<%
If session("ID") = RS("BrugerID") then
response.write("Slet Besked")
end if
%>