/ Forside/ Interesser / Hus og have / El-installationer / Spørgsmål
10  Bassebo 2677
Billige op-ned-lamper til kontorbrug?
Fra : Walteren
Vist : 889 gange
50 point
Dato : 12-01-12 15:24

Jeg er på jagt after den type lamper, man hænger over skriveborde. De kan så lyse op i loftet og lyse ned på bordet efter behag. Begge dele samtidig eller det ene eller det andet.

Hvor får man dem til en fornuftig pris?

Walteren

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-01-12 15:36

hos nærmeste forhandler

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-01-12 15:37

hvad har du google til ?
Jeg gider squ ikke rode rundt efter lamper

Kommentar
Fra : bvh

Dato : 12-01-12 15:47

Kunne jo være, at der var en eller anden der havde erfaring med lamperne..
..og Teil, der er nok ikke så mange, der er interesseret i, hvad du ikke gider rode rundt i...??

mvh bvh

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-01-12 15:59

man kan også gå over åen efter vand

Kommentar
Fra : bvh

Dato : 12-01-12 16:01

Netop..

Kommentar
Fra : prio

Dato : 12-01-12 16:39

Teil, har du ikke andet at bruge dit liv til, end at nedgøre folks spørgsmål, her på Kandu, i een uendelighed?

Hvorfor springer du ikke bare spørgsmålet over, hvis du ikke ønsker at deltage med noget positivt?

Eller vil du ligefrem styre, hvad folk må spørge om?

På Kandu udveksler man erfaringer/oplysninger/meninger og gode råd - blandt andet - og der er ikke noget, der hedder dumme spørgsmål.

Håber ikke, at Teil-tumpen skræmmer folk væk.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-01-12 18:12

prio - luk skuffen

Kommentar
Fra : prio

Dato : 12-01-12 18:50
Kommentar
Fra : prio

Dato : 12-01-12 18:54
Accepteret svar
Fra : jøjø

Modtaget 50 point
Dato : 12-01-12 19:09

Hvis det er up/downlight-armaturer, du efterlyser, så er der et par stykker på tilbud i inventarland.dk:

http://www.inventarland.dk/default.aspx?design=page&load=main&data=productinfo&key=4221554216

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 13-01-12 06:39

Du får nok ikke noget der er billigere ind de link der er lagt ind her nu

Kommentar
Fra : Walteren

Dato : 13-01-12 08:41

Tak for støtten til at stille dumme spørgsmål. For mig er det fede ved kandu.dk at der sidder nogen, som lige ved det man ikke kan google. F. eks. giver en søgning på "lyse op i loftet og lyse ned på bordet efter behag" ikke mange brugbare resultater.

Nu ved jeg hvad lamperne hedder og kan google selv, bortset fra at jkøjø lige har fundet dem til halv pris.

Jeg ser tit svar, der består i at noigen har googlet et centralt ord fra spørgsmålet og lægger hele søgeresultatet ud som svar. Det er i mine øjne spam. Så gør dig ingen ulejlighed, teil.

Venlig hilsen

Walteren

Godkendelse af svar
Fra : Walteren

Dato : 13-01-12 08:43

Tak for svaret jøjø. Det er en rabat, der rykker.

Walteren