/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
opel meriva køb?
Fra : denevigeuheldige
Vist : 526 gange
50 point
Dato : 08-01-12 18:24

Jeg skal ud og købe en ny brugt bil og har bl.a. set på denne her: 2004 Opel Meriva 1,7 DTi 100 Activan. Er der nogen her i forummet som har NEGATIV erfaring med dette bilmærke? (Jeg kender intet til opel biler)

Kommentar
Fra : denevigeuheldige

Dato : 08-01-12 18:24
Kommentar
Fra : Cortina01

Dato : 08-01-12 18:47

Hvis du leder efter negative kommentarer, kan du tage et hvilket som helst mærke, og der vil stå folk parate til, at komme med negative kommentarer.
Opel plejer nok, at kunne skrue biler sammen. Det har de trods alt gjort i mange år efterhånden, og har fået hold på både rust og kvalitet. Og nej, jeg kører ikke i Opel.

Accepteret svar
Fra : alimak

Modtaget 35 point
Dato : 08-01-12 18:58

Hvis du vil læse noget negativt om din nye bil ,så læs her: http://www.mandagsbil.dk/asp/oversigt/oversigtM.asp?bil=Opel&BilmodelId=489

alimak

Kommentar
Fra : denevigeuheldige

Dato : 08-01-12 19:12

Alimak> dit link som henviser til denne her side: http://www.mandagsbil.dk/asp/visbil/bilvisning.asp?BilId=1888&bil=Opel%20Merriva%201,7%20CDTI er da bestemt nogle ting man skal være opmærksom på inden valg af "ny" brugt bil. Takker foreløbig.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 10-01-12 17:23

Jeg har kørt i sådan en i en periode på nogen måneder (firmabil).

Det var sgu ingen fornøjelse, heller ikke når lortet bare går i stykker hele tiden og så igen

Godkendelse af svar
Fra : denevigeuheldige

Dato : 11-01-12 03:18

Tak for svaret alimak.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 11-01-12 06:48

Tak selv
alimak