/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
TIL CLAN!!!!!
Fra : Annehvid
Vist : 598 gange
50 point
Dato : 25-05-03 22:45

Jeg læste din MEGET SPÆNdENE AD STOFSKIFTE kur
Nu er mit spørgsmål så:::::::::::: hvad hvis man ganske enkelt ikke spiser kl 07.00 hver morgen eller man nu spiser aftensmad kl 19.00 altså spiser på forskellige tider virker kuren så ikke eller hvad??? hvis ikke vil du så være sød at give mig tidpunkterne.
Med Venlig Hilsen Anne

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 60 point
Dato : 25-05-03 22:53

Jeg kan ikke rigtigt hjælpe dig med tidspunkterne, jeg ved det nemlig ikke. Vi spiste det bare til "normal" tid (for os altså). Ikke noget med at være slave af tidspunkterne, bare vi fik alle de måltider, som var beskrevet. Det er jo de sammensatte måltider, som er formålet med kuren.
Jeg tabte 9 kg. i dag er jeg ikke så "rund" som dengang. Lige nu er jeg vel på den tunge side af at være 180 cm. vejer nemlig 90 kg. men det er nogenlunde ligeligt fordelt.
Det gode ved den omtalte kur var, at efter kuren spiste jeg som al'tid... uden at tage på igen.
Hygge...
Søren

Godkendelse af svar
Fra : Annehvid

Dato : 25-05-03 22:59

Tak for svaret CLAN.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 25-05-03 23:11

NB: Husk lige at § tegnet er ½ år Tastefejl fra min side.

Kommentar
Fra : esc2spc

Dato : 25-05-03 23:32

Hvilken kur snakker I om? Jeg kunne også trænge til at tabe nogle kilo.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 25-05-03 23:43

Hej - ja jeg vil osse gerne vide hvad I snakker om ( især hvis det er noget der virker og er nemt ), jeg kunne godt tænke mig lige at smide en 5-6 kilo.

Karina

Kommentar
Fra : Annehvid

Dato : 25-05-03 23:55

Tretten dages diætplan!

Mandag: Morgen: En kop sort kaffe, et stykke sukker.
Middag: To hårdkogte æg, spinat kogt i vand, en tomat.
Aften: En STOR engelsk bøf, salat med olie og citron.

Tirsdag: Morgen: En kop sort kaffe, et stykke sukker.
Middag: En skive skinke, et bæger yoghurt.
Aften: En STOR engelsk bøf, salat med olie og citron, et stk. frisk frugt.

Onsdag: Morgen: En kop sort kaffe, et stykke sukker, et stykke ristet brød.
Middag: To hårdkogte æg, en skive skinke, salat med olie og citron.
Aften: kogt selleri, en tomat, et stk. frisk frugt.

Torsdag: Morgen: En kop sort kaffe, et stykke sukker, et stykke ristet brød.
Middag: En dåse frugtsaft, et bæger yoghurt.
Aften: Et hårdkogt æg, en reven gulerod, et lille bæger hytteost.

Fredag: Morgen: En stor reven gulerod med citron.
Middag: Et stykke kogt torsk med citron og en lille klat smør.
Aften: En STOR engelsk bøf og salat med selleri.

Lørdag: Morgen: En kop sort kaffe, et stykke sukker, et stykke ristet brød.
Middag: To hårdkogte æg, en stor reven gulerod.
Aften: Et stykke Kylling, salat med citron og olie.

Søndag: Morgen: En kop te uden sukker.
Middag: INTET.
Aften: Et stykke grillet lammekotelet, frisk frugt.

Mandag: Morgen: En kop sort kaffe, et stykke sukker.
Middag: To hårdkogte æg, spinat kogt i vand, en tomat.
Aften: En STOR engelsk bøf, salat med olie og citron.

Tirsdag: Morgen: En kop sort kaffe, et stykke sukker.
Middag: En skive skinke, et bæger yoghurt.
Aften: En STOR engelsk bøf, salat med olie og citron, et stk. frisk frugt.

Onsdag: Morgen: En kop sort kaffe, et stykke sukker, et stykke ristet brød.
Middag: To hårdkogte æg, en skive skinke, salat med olie og citron.
Aften: Kogt selleri, en tomat, et stk. frisk frugt.

Torsdag: Morgen: En kop sort kaffe, et stykke sukker, et stykke ristet brød.
Middag: En dåse frugtsaft, et bæger yoghurt.
Aften: Et hårdkogt æg, en reven gulerod, et lille bæger hytteost.

Fredag: Morgen: En stor reven gulerod med citron.
Middag: Et Stort stykke kogt torsk med citron og en lille klat smør.
Aften: En STOR engelsk bøf, salat og selleri.

Lørdag: Morgen: En kop sort kaffe, et stykke sukker, et stykke ristet brød.
Middag: To hårdkogte æg, en stor reven gulerod.
Aften: Et stykke kylling, salat med citron og olie.

TORSK kan erstattes med forel eller pigvar.
Husk at drikke meget vand- mindst 2 liter om dagen.
Kaffe må ikke erstattes med te, og der skal bruges sukker, som anført.
Diæten skal følges nøjagtigt i 13 dage, hverken mere eller mindre.

AD STOFSKIFTEDIÆTEN:
Denne diæt varer i 13 dage og er derfor hård, men effektiv. Diæten går ud på at ændre dit stofskifte, hvilket medfører, at du efter den 13. dag kan spise normalt UDEN at du tager på de 2 næstfølgende år. Der er altså ikke en traditionel "sultekur", men en kur, der øger kroppens stofskifte og forbrændingsevne, og virker derfor også efter diætens ophør. Hvis diæten følges slavisk, vil man tabe ALT OVERFLØDIGT kropsfedt (7-20kg.).
Diæten skal følges i 13 dage- hverken mere eller mindre. Men som nævnt skal diæten følges slavisk. Hvis man under diæten drikke en øl eller et glas vin, spiser slik eller tygger tyggegummi, tager en ekstra mad eller lign. SÅ AFBRYD DIÆTEN STRAKS, idet virkningen er bortfaldet. Kuren kan herefter genoptages efter 1/2 år, men ikke før. Hvis man ikke er kommet længere end den 6. dag, kan diæten genoptages efter 3 måneder. Hvis diæten er fulgt til punkt og prik i alle 13 dage, må den under ingen omstændigheder genoptages inden for det næste år. Der anbefales at diæten genoptages efter 2 år, hvis det er nødvendigt. Bliver du "brødflov" undervejs i diæten, drik da vand- mindst 2 liter om dagen.

Kommentar
Fra : Annehvid

Dato : 25-05-03 23:56

Den har CLAN anbefalet LYDER den ikke spændende??? :)