/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Jeg har slidt min mobil op :(
Fra : nosunshine5
Vist : 833 gange
100 point
Dato : 05-01-12 20:43

Jeg er blevet svært glad for min sony ericsson w959.
Der var et fint kamera i.
Radio og musikafspiller og et stort plus. Stik til et almindeligt jackstik(hedder det sådan?)

Nu er den så slidt og en knap på siden virker ikke mere. Det er volumeknappen.

Jeg har så prøvet at se om jeg kunne finde en ny og ubrugt sony i samme type.
Men det er vist ikke på markedt mere.

Jeg er ikke til touchscreene. He, he. Ja, det er vist nærmst som at sige at jeg starter automobilen med håndsving.

Men spørgsmålet er
Er der virkelig ikke et eneste sted der sælger en enkelt sony ericsson w959

Om den er lyserød så er jeg parat til at aftage.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 05-01-12 20:46

Det er nok ikke let, men hold evt. øje med denne side:

http://www.mxchange.dk/

Kommentar
Fra : webm

Dato : 05-01-12 22:28

Du kunne jo lige slå et slaw forbi Den Blå Avis...

http://www.dba.dk/soeg/?soeg=sony+ericsson+w959

Der er da nogle stykker til salg der...

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 05-01-12 22:37

Du kan måske finde et nyt tastatur til den, f.eks. på mytrendyphone.dk

Kommentar
Fra : nosunshine5

Dato : 05-01-12 23:00

Bertel
Det er desvære ikk tastatur der i udu.
Det er volumeknappen på siden. Den er ikke at finde. Men jeg tror også den ganske enkelt er knækket.

Men jeg er nok nød til at bide i det sure æble. For jeg kan ikke finde en sony m godt kamera(min 5 mega), radio og musikafspiller.
Så jeg har kigget lidt på denne.
Sony Ericsson Vivaz
Det er godt nok touchscreene. Men jeg må bare passe bedere på den og ikke have den i lommen.

Hej VeBm
Der er ikk rigtig nogen at finde jeg har googlet så jeg jeg har firkantet øjne.

Hej Pifo
Tak for link. Men de holder sig vist til nyere mobiler der.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 05-01-12 23:36

Hej nosunshine5

Næh, det kan jeg da godt lige få øje på, der var jeg vist en bit for hurtig...

Men i øvrigt er en Sony Ericsson Xperia Minipro absolut ikke at kimse af...
Jeg er nemlig også fan af Sony Ericssons telefoner.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 06-01-12 05:57

Touchscreen vænner man sig hurtigt til, dog skal man være opmærksom på at slukke skærmen inden man putter den i lommen da en tændt skærm der bliver berørt uden at man holder øje med den kan gøre mærkelige ting og sager, såsom at ringe op.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 06-01-12 06:01

Citat
Jeg er nemlig også fan af Sony Ericssons telefoner.

Jeg også, men tidligere modeller havde et problem med ladestikket der skulle lirkes lidt før der kom strøm ind.
Det var tilfældet på to arbejdstelefoner samt min egen.

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 06-01-12 21:15

Du må gerne køe min w715 i sølv. Dejlig telefon. Den er købt i april 2009, men jeg fik en touch i maj 2010, så den er ikke brugt siden.

Accepteret svar
Fra : gwh

Modtaget 100 point
Dato : 07-01-12 01:38
Kommentar
Fra : nosunshine5

Dato : 11-01-12 00:10

Hej Marc

Er der jackstik i selv telefonen?
Jeg har bøvlet med høretelefoner i sonys eget stik. Det var kun skidt. For de stik bliver slidt. På den måde at forstå at de holdes fast af det palstikbøjler. Når bøjlerne bliver slidt og slappe holder de ikke godt nok fast.
Og høretelefoner med de stik er hundedyre i forhold til dem med jackstik m ligende kvalitet.

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 11-01-12 07:05

Nej det er desværre deres eget stik.

Godkendelse af svar
Fra : nosunshine5

Dato : 11-01-12 23:48

Tak for svaret gwh.