/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Ford fusion kobling
Fra : Hvidtiger78
Vist : 475 gange
20 point
Dato : 04-01-12 22:13

Hej.

Jeg har en Ford fusion fra 2007, som har kørt snart km80.000. Men nu er der kommet en skure lignende lyd hvilket jeg tror kommer fra koblingen. Men det er når jeg bakker eller hvis jeg skal sætte i gang hvis jeg holder på en skråning, filer man lidt på koblingen og så kommer den lyd. Det er især i bakgear og gør det når den er kold. Skal meget mere til når den er varm. Men har ikke nogen problemer med koblingen udover det. Ingen problemer med gearskiftet eller generelt at koble ud. Det er bare den lyd i de ovennævnte tilfælde. kan mærke det i koblingspedalen når den siger det. Har i nogen anelse om hvad det kan være eller om det bare er noget som man må leve med?

Mvh
Hvidtiger78

Kommentar
Fra : Hvidtiger78

Dato : 04-01-12 22:27

Skal lige siges, at det er ikke er den hyle lyd man tit høre fra bilernes tandrem eller hvad det nu er der laver den lyd.

Kommentar
Fra : tyller01

Dato : 05-01-12 02:16

forny din kopling den er sandsynligvis nedslidt

Annuller spørgsmålet
Fra : Hvidtiger78

Dato : 05-01-12 19:50

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål