/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
SMS problem Iphone
Fra : Mille1133
Vist : 549 gange
50 point
Dato : 03-01-12 18:25

Den sidste uge har der været et stort problem med mine sms er
Når nogen sender mig en sms og jeg svare tilbage forsvinder sms en
Ikke helt i den forstand ,jeg skal så op i søge feltetet og finde personen der skrev
Lidt bøvlet.
Er der ikke et sted hvor man kan rediger hvordan man modtager sine sms er
Min mand for sine efter klokke slet

Kommentar
Fra : Peder99

Dato : 03-01-12 20:01

Prøv at nulstille til fabriksindstillinger, hvis dette ikke hjælper kan du prøve at opdaterer system softwaren.

jeg har før oplevet mærkelige ting som pludseligt opstod og fungerede efter ny system software.

Dit teleselskab har sikker en "how to" fejlfind (og dermed nulstil til fabriksindstillinger og opdater system software). Det har telmore i hvertfald.

Peder

Kommentar
Fra : Mille1133

Dato : 03-01-12 22:55

tror du så min vpn mm går tapt ?

Kommentar
Fra : Mille1133

Dato : 03-01-12 22:57

har jo alt på min Iphone så det er jo lidt ned af bakke hvis alt forsvinder

Accepteret svar
Fra : alimak

Modtaget 25 point
Dato : 04-01-12 07:15

Du kan bare tage back up. mener du kan gøre det i itunes.Alle programmer du har lagt ind ligger på itunes og de kan du bare lægge ind igen eftr at du har stillet telefonen til fabrikindstillinger.
alimak

Godkendelse af svar
Fra : Mille1133

Dato : 06-01-12 08:11

Tak for svaret alimak.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 06-01-12 09:02

Tak selv
alimak