/ Forside/ Interesser / Hus og have / Murerarbejde / Spørgsmål
10  janik 840
Fliseskærer 600mm
Fra : århushansen
Vist : 1349 gange
100 point
Dato : 03-01-12 13:06

Jeg skal bruge en manuel fliseskærer der kan skære fliser på 600mm. Jeg kan umiddelbart kun finde fliseskærere som Sigma og Rubi til over 2000 kr. Jeg vil helst ikke investere så meget for jeg skal ikke bruge den så meget.

Er der nogen der ved om man kan købe en billig manuel fliseskærer og evt hvor?

På forhånd tak.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 03-01-12 13:08

Hejsa.
Ved nu ikke hvor lang tid du skal bruge den , men den kan lejes i et hvert byggemarked .

Accepteret svar
Fra : blunderbuss

Modtaget 100 point
Dato : 03-01-12 14:17

Hvorfor skal den værer manuel ? En vinkelsliber med en diamantklinge, skær godt, spænd et stykke lægte fast med et par skruetvinger , så du har noget at styrer efter, så er den ged barberet

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 03-01-12 14:21

Da den ikke skal bruges så meget, kunne du jo også vurdere om ikke du kunne klare opgaven med en diamantlinge på den lille vinkelsliber. Lige snit behøver du ikke at skære helt igennem, -hvis du knækker rigtigt, er det faktisk nok at " " "ridse" " " klinken.

Godkendelse af svar
Fra : århushansen

Dato : 09-05-12 13:37

Tak for svaret blunderbuss.