/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Jeg kunne have været et offer
Fra : PeterTheisen
Vist : 229 gange
10 point
Dato : 30-12-11 17:54

Jeg kunne have været et af Breiviks ofre i sommer.

I den periode var jeg medlem af DSU, men takkede nej til tilbuddet af to årsager:

1) Jeg var syg af depression oven på min mormors sygdomsforløb.
2) Jeg mente, at vores lokalformand var en nar, fordi han planlagde en masse arrangementer, som aldrig blev til noget, og jeg troede også, at dette var et af bluffnumrene.

Det er faktisk ret skræmmende at tænke på.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 30-12-11 18:27

Og? Du skulle ha' taget imod tilbuddet!

Annuller spørgsmålet
Fra : PeterTheisen

Dato : 30-12-11 18:33

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål