/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Andre operativsystemer / Spørgsmål
10  miritdk 585
2 iTunes konti på 1 pc
Fra : BobbyLong
Vist : 3629 gange
50 point
Dato : 29-12-11 11:03

Er det muligt at oprette to forskellige iTunes konti på een pc???

Husstanden har 2 iPhones og 1 pc. Ønsket er at have to forskellige musikbiblioteker på den samme pc, således man f.eks. kan indlæse forskellige cd'er, og have hver sin musik...

Eller er det et must at have to pc'er for at kunne gøre det?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-12-11 11:52

2 bruger konti kan løse problemet, det er næsten som 2 forskellige computere, eneste ulempe er at i ikke kan bruge computeren samtidig, læs mere her Windows 7 er næsten som Vista:
http://windows.microsoft.com/da-DK/windows-vista/Demo-Understanding-user-accounts

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 29-12-11 12:17

I itunes, skal I blot have hver sin e-mailadresse og hver sit kreditkort - så har I 2 konti på samme computer.

I kunne også vælge at slå automatisk opdatering fra. Så når I synkroniserer vælger I selv det den skal synkronisere. ( en lidt billigere løsning, hvis I vil have noget af den samme musik)

Kommentar
Fra : BobbyLong

Dato : 29-12-11 12:45

Tak, der er oprettet to brugerkonti, men kan ikke finde ud af at have to forskellige musiksamlinger - altså de to Iphones vil kunne hente musik fra cd'er til hver sin konto..

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 29-12-11 16:53

Umiddelbart kan jeg ikke forstå de går sammen når I har hver sin konto. Så kunne I jo ligeså godt ha' bevaret den samme og så bare lave hver jeres spilleliste.
Man kan dele musik med op til 4 på samme net adgang også fra flere konti, men det er jo lige omvendt det du beder om.

Men det sidste med at lave en spillerliste i itunes, skulle kunne løse problemet ellers har jeg ikke forstået spørgsmålet og jeg ved ikke hvordan man kan løse det problem.

Kommentar
Fra : BobbyLong

Dato : 29-12-11 17:32

@smuller54

Selvfølgelig, alle cd'erne importeres, og så lægger man dem i hver sine spillelister, og importerer kun dem man skal bruge.
Mange tak for hjælpen

Accepteret svar
Fra : smuller54

Modtaget 50 point
Dato : 29-12-11 17:59

selvtak

det var godt du fandt ud af det.

Som ny bruger vil jeg lige henvise til denne side:
http://www.kandu.dk/faq.aspx#14

Det handler om at du skal lukke spørgsmålet hvis du har fået det rigtige svar.
Accepter ud fra det rigtige svar
rul ned og angiv kvaliteten i form af stjerner og tryk dernæst send (ikke for at være nævenyttig altså, men bare så du ved det ellers får ingen andre glæde af svaret på sigt, hvis det bliver annuleret af kandu.)

Godkendelse af svar
Fra : BobbyLong

Dato : 29-12-11 19:01

Tak for svaret smuller54.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 29-12-11 19:47

selv tak,