/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Nintendo spil - alderskategorier
Fra : pedroso
Vist : 361 gange
100 point
Dato : 27-12-11 16:12

Jeg har givet min søn en nintendo. Jeg har en del spil, men er lidt i tvivl om hvilke, som vil være gode for ham.

Er der et sted, man kan se hvilke spil, der er gode til de forskellige aldre?

Hvilke spil vil være gode til en 4, snart 5 årig dreng?

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 27-12-11 20:39

Tja: hvad gjorde man før de voksne fik TV
Sad sammen og spillede kort/ ludo/ matador
---
Men den tid er sikkert forsvundet, for evigt.
synd DE SMÅ SKAL følge de store, med TLF i brønehave osv = smid dem ud i en skov og lad dem løbe sig trætte......

Kommentar
Fra : pedroso

Dato : 27-12-11 21:31

Tjah, jeg regnede vel med at få et par stupide kommentarer fra folk, som enten ikke har børn, eller gider sættes sig ind i deres verden.

Bare som en oplysning er der intet i vejen med computerspil i moderate mængder. Det er bl.a. derfor jeg gerne vil fokusere på netop de gode spil, og regner med at der er andre lidt mere oplyste mennesker her på kandu, som ved lidt om det?

Annuller spørgsmålet
Fra : pedroso

Dato : 03-01-12 18:13

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål