/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Add Srt. permenent til Mvk/avi
Fra : findus10
Vist : 709 gange
100 point
Dato : 22-12-11 21:25

Nogle der kender et godt program som hurtigt kan putte subs på mvk og avi filer?
jeg har forsøgt mig med mkvmerge men når jeg afspiller filmen så er underteksterne i et mærkeligt format og engelske selvom jeg har dansk srt og har ændret sproget på sub i mkvmerge

på forhånd tak

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 22-12-11 21:48

Citat
underteksterne i et mærkeligt format

Har du prøvet en ÆLDRE udgave - selv bruger jeg 2,02
og der virker det perfekt = mærkeligt sprog de bruger/ i programmet
Har du sat kodningen til europa? ANSI?? eller hvad det hedder nu omdage
SØG PÅ OLD VERSION / google

Ellers kan Formatoz lægge tekst på film/ hardkode dem
vælg film og tekst
http://www.gratisimage.dk/image-292A_4EF3972A.jpg

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 22-12-11 21:51

NB:
Prøv lige om dine tekster virker med denne player
http://smplayer.en.softonic.com/

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 22-12-11 21:53

NB??
Når du muxer, får du sat X ved filfomatet (filmen)...
Men som skrevet, bruger jeg en ældgammel til mit brug
ikke så mange ting at rette på

Accepteret svar
Fra : nomore

Modtaget 60 point
Dato : 22-12-11 21:56

Hvis det hele skal gå megetgurtigt, så prøv
WinAVI Video Converter
læg din srt fil i samme mappe som filmen - og det passer bare sammen
plejer ikke bruge mere end 15 minutter på en avi+srt på 1000mb

Kommentar
Fra : findus10

Dato : 22-12-11 22:08

Tak for hjælpen men har fundet problemet,
når jeg addede min mvk fil så havde den selv en fil med som fortalte hvordan sub filen skulle vises, det var bare at fjerne fluebenet i den og så ser det helt normalt ud men du får stadig pointsne fordi du gad tage dig tid

Godkendelse af svar
Fra : findus10

Dato : 22-12-11 22:08

Tak for svaret nomore.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 22-12-11 22:15

Citat
addede min mvk fil så havde den selv en fil med som fortalte hvordan sub filen skulle vises, det var bare at fjerne fluebenet i den

De problemer er der ikke med de --gamle-- udgaver
af et ellers særdeles god og hurtigt program
Men når man er vant til noget = så skifter man jo ikke / bare til noget nyt.