/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Psykologi / Spørgsmål
10  dova 460
Opklaring af mord vha. psykologi
Fra : Cimbombom
Vist : 1355 gange
500 point
Dato : 21-12-11 11:10

Davs.
Jeg var lidt i tvivl om hvilke kategori mit spørgsmål skulle stå under, så jeg stiller det bare her.

I går aftes så jeg et kriminal-program hos et famile-medlem. Jeg tror det var på tv3plus eller kanal9.

Det foregik i et englesk talende land. Formentligt USA, der var blevet begået et mord. Og politiet havde ikke nok spor at gå efter.

Så de fik hjælp af en synsk person (medium). Han kunne fortælle dem hvordan, mordet var begået. Hvad Farve huset havde, og at den dræbte havde en tvillingesøster.
Og hvor gerningsmanden boede osv.

Og efter efterforskningsholdet fik denne hjælp kunne de opklare mordet.

Så tænker jeg fint nok, forbryderen er fundet

MEN HVORFOR SAMLER DE SÅ IKKE VERDENS 100 DYGTIGSTE MEDIUM, SYNSKE FOLK. OG OPKLARER J.F.KENNEDY MORDET...................................................

Cimbombom.

Accepteret svar
Fra : piaskov

Modtaget 510 point
Dato : 21-12-11 11:21

Citat
MEN HVORFOR SAMLER DE SÅ IKKE VERDENS 100 DYGTIGSTE MEDIUM, SYNSKE FOLK. OG OPKLARER J.F.KENNEDY MORDET...................................................

Hej med dig.
Af den simple årsag at det ALDRIG har været meningen at det mord skulle opklares.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 21-12-11 11:53

Citat
MEN HVORFOR SAMLER DE SÅ IKKE VERDENS 100 DYGTIGSTE MEDIUM, SYNSKE FOLK. OG OPKLARER J.F.KENNEDY MORDET...................................................

Fordi USA ville ryste i sit grundvold.Og selv Watergate skandalen ville ligne det rene Disney-sjov.
Måske hele det demokratiske system,ville bryde sammen.

M.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 21-12-11 12:21

Fordi den slag synskhed altid er fup, og kun virker på film.
Du må lære at skelne mellem fiktion og den virkelige verden.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 21-12-11 14:49

Jeg så den udsendelse og det er en fast udsendelse på Puls.

Og jo jeg tror på at synske kan se sådan noget.

Og Kennedy mordet er opkaret, vi får bare ikke at vide hvordan det skete og hvem der gjorde det. Det ville være en for stor skandale.

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 21-12-11 17:46

J.F.K var på vej i en retning den skjulte regering ikke ønskede. Det var noget med at han havde fået indsigt i dokumenter, der viste at der havde/var /er kontakt med civilisationer udenfor vores planet, som han ønskede offentligheden skulle kende til samt at han havde planer om at bruge penge på udforske månen frem for at bruge dem til krig.

http://www.saxo.com/dk/item/jim-marrs-crossfire-paperback.aspx

http://www.jfkmurdersolved.com/index1.htm

Der er synske, der bliver taget seriost. Jeg har hørt et interview på Jeff Rense radio med en der var ansat af politiet, men lige at finde frem til det interview er lidt som at finde en nål i en høstak.

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 21-12-11 18:09
Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 21-12-11 20:31

Jeg er også overbevist om at grunden til at de ikke bliver brugt er at ingen ønsker at vi ved at JFK blev myrdet af marsmænd som vidste at når vi havde været på måneden ville JFK tage til Mars.
Der hvor vi står nu er at alle ved det, men ingen kan få det bekræftet fordi ingen synske personer er blevet hyret til det.... Hvad kan vi gøre som alm. Borgere?

Kommentar
Fra : Cimbombom

Dato : 21-12-11 20:38

Citat
Jeg er også overbevist om at grunden til at de ikke bliver brugt er at ingen ønsker at vi ved at JFK blev myrdet af marsmænd som vidste at når vi havde været på måneden ville JFK tage til Mars.
Der hvor vi står nu er at alle ved det, men ingen kan få det bekræftet fordi ingen synske personer er blevet hyret til det.... Hvad kan vi gøre som alm. Borgere?

det lyder lidt uvirkeligt. Mener du virkelig at det var marsmænd der stod bag atttentatet, eller er det en dårlig joke

Kommentar
Fra : kartoffel88

Dato : 21-12-11 20:42

Det program du omtaler bliver kaldt Sensing Bullshit

http://www.immortality.co.nz/victims.htm

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 21-12-11 21:57

Hvorfor skal du træde på min "JFK blev myret af Marsmænd" teroi? Det er fordi du ikke har fået det bekræftet af et medium ikke? Det er sådan de får alm. Mennesker.. PET!!!

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 22-12-11 10:32
Kommentar
Fra : Rosalil

Dato : 22-12-11 16:30

Nøj hvordan får man tråden op på øverste linje?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 22-12-11 16:55

Rosalil>Hvis du havde været synsk ville du kunne se at point blot skal forhøjes af tråd-ejeren og det kan gøres 2 gange

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 22-12-11 18:21

Det er ellers et godt spørgsmål du stiller. Jeg har været domsmand og i det arbejde ville det være yderst belejeligt hvis domsmænd og dommeren var "synske".
Men det er jo et vidt begreb, jeg ville ønske at hende som jeg linkede til havde fortalt hvordan hun lærte det for hun fortæller jo at hun havde lært det af en og ved 3 mdr. hårdt arbejde.
Da jeg var barn kunne jeg ved at holde en persons ting få en masse information om den persons liv og karakter. Især hvis det var en jeg lige havde mødt og ikke havde forkendskab til var det interressant at opleve. Lidt som i programmet "kender du typen" med livsstilsekspertene bare uden at have deres uddannelse og baggrund og meget hurtigt på få minutter ;jeg troede alle kunne det, men jeg kunne samtidig se at når jeg fik disse informationer så vidste personen ikke hvad jeg kunne se mærke.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 22-12-11 19:01

Jeg tror at vi alle er født med en synsk evne og at vi i barndommer lærer så meget at vi lukker ned for den, at vi glemmer den.

Men at nogle mennesker er synske det er jeg ikke i tvivl om.

Godkendelse af svar
Fra : Cimbombom

Dato : 22-12-11 22:02

Tak for svaret piaskov.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 22-12-11 22:25

Citat
Tak for svaret piaskov.

Det var så lidt...god jul til dig.

Kommentar
Fra : Cimbombom

Dato : 23-12-11 16:07

Tak og i lige måde.

Kommentar
Fra : dkwM327

Dato : 27-12-11 13:05

Jeg er enig med piaskov i at årsagen er, at det ALDRIG har været meningen at det mord skulle opklares.
Ligesom der er flere andre der er blever myrdet af samme årsag.

Men det kunne jo ellers være interessant hvis det kom frem, hvorfor han skulle myrdes,
og hvem der har gjort det.

Min livserfaring siger mig, at det er nogle af de magthavere der dirigere, og manipulere os mennesker, der står bag ved dette Kennedymord.

mvh. DkwM327