/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Windows 7
Fra : Dieter
Vist : 397 gange
100 point
Dato : 17-12-11 17:04

Mit
C-drev er pludselig fyld op.
Hvad gær man så ?

Jeg vil også gerne høre hvordan man bruger sit Backup. Måske hjælper det at komme problemet til livs

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 17-12-11 17:11

Citat
Hvad gær man så

Køber noget gær, der ikke hæver så meget

Kommentar
Fra : webm

Dato : 17-12-11 17:19

Ha ha nomore...

Du må jo have en ekstern usb-harddisk du kan lægge din filer på eksempelvis.

Er det alt sammen noget du vil gemme som du har på dit C-drev, eller er det fordi det trænger til en grundig rengøring for temp filer og lign.

Hvis du trænger til oprydning er der jo f.eks. Revo Uninstaller http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html

et aldeles udemærket afinstallerings- og renseprogram

Kommentar
Fra : webm

Dato : 17-12-11 17:23

Det lyder da en kende mærkeligt hvis dit drev C allerede er fyld? er det ikke en splinterny computer du har købt?

http://www.kandu.dk/Spg159034.aspx

Kommentar
Fra : erjoa54

Dato : 17-12-11 17:24

Start med at tømme skraldespanden. Gå ind i Systemprogrammer og slet filer.
Den vil rydde op i dine overflødige filer!

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 17-12-11 17:36

Hej,
jeghar sat tømning af papirkurven i gan ! Det hjælper åbenbart. Vender tilbage.
Jo min PC er helt ny 1½ måned gammel.

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 17-12-11 17:43

citat
Gå ind i Systemprogrammer og slet filer.
Den vil rydde op i dine overflødige filer!

citat slut

Undskyld, men hvordan gør jeg det ?

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 17-12-11 17:45

Efter tømningn af papirkurven ner der kun 2% ledig plads

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 17-12-11 18:19

Jeg kan se at det nok er en særlig opgave.
Jeg opgiver og starter på en freks

Kommentar
Fra : webm

Dato : 17-12-11 19:16

Tjuhej hvor det går - det er en computer du har - eller hvad?

Annuller spørgsmålet
Fra : Dieter

Dato : 18-12-11 10:55

Jeg har desværre ikke modtaget et brugbart svar, og annullerer derfor dette spørgsmål