/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
ipod musik via radioen
Fra : weblife
Vist : 369 gange
100 point
Dato : 16-12-11 19:15

Hej

Jeg har en lenco dab radio og en ipod og vil høre om der er nogen der kan forklar mig hvordan jeg slutter mig ipod til så jeg kan høre højt mp3 musik via radioen, er det nok at sætte den til højtaler ?

det er denne radio http://www.olav-hansen.dk/img/lenco_dab.jpg`

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 16-12-11 19:25
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-12-11 21:56

Hvis der er en AUX indgang på radioen kan du måske bruge et stik ala dette
http://www.av-cables.dk/lydkabler/minijack_kabel/minijack_kabel/standard_minijack_til_minijack_kabel_1_2_m_348_da.html

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 17-12-11 14:43

- hvis det er en "Lenco Dab One" kan du godt glemme det, kan ik' lade sig gøre...

God weekend

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 02-01-12 22:39

Hører du god musik via dab radioen eller skal den dårlige statistik være dårligere!?