/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Mediecenter der også kan optage, hvilken
Fra : rudik
Vist : 361 gange
65 point
Dato : 16-12-11 16:05

Hej Kanduere.
For et par dage genopdagede jeg Boxee boksen og synes egentlig det er veldigsmart, bortset fra at deres podcast ikke er helt opdateret på pc udgaven. Nok om det.
Det fik mig til at tænke tanken, at det jo kunne være fedt med sådan en, dog mangler den nogle ekstra funktioner, den mangler en intern hardisk, således at film osv kan lægges på den. Der ud over kunne det også være fedt hvis den kunne optage, da jeg aldrig når at se de programmer jeg gerne vil, da jeg altid har travlt med noget andet.

Findes der en komplet boks der kan følgende:
Streame diverse podcast, vigtigst dr.dk/nu?
Afspille de fleste media fil formater via intern og eller tilsluttet pc på netværket?
Samt optage programmer fra kabel tv nettet?

Jeg halter lidt omkring en mini pc med windows, da jeg har en fornemmelse af, at det vil kører for sløjt.

Budgettet er heller ikke det store, så derfor søges der jo samtidig også en billig løsning.

Er der mon nogle der har et bud, det er jo en jungle der ude

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 16-12-11 16:10

Windows media center kan det du søger, der findes også andre og som sikkert er bedre.

Annuller spørgsmålet
Fra : rudik

Dato : 16-12-11 18:23

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål