/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
Blomme gåden
Fra : Cimbombom
Vist : 829 gange
100 point
Dato : 11-12-11 22:14

Hvilke blommer kan man få hele året?

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 110 point
Dato : 11-12-11 22:19

æggeblommer

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-12-11 22:21

blommer i madera

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-12-11 22:22

madeira

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-12-11 22:30

Blommerkål

Kommentar
Fra : Cimbombom

Dato : 11-12-11 22:35

det er nogle gode forslag der er kommet.

kom så, jeg giver nogle jule point til den der gætter rigtigt.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-12-11 22:36

Hvilke blommer kan man få hele året?

svar: æggeblommer

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 11-12-11 22:41

Citat
Gåder ...
Blommer Føj til "Dine favoritter"

Hvilke blommer kan man få hele året?

svar: æggeblommer
Tilmeldt af rasmus d. 08:Apr:06 | Giv point | Tip en ven
| Antal point: 7 | Stemmer: 3 | Tilføj kommentar

Nemlig Klaudi.

OG NU SKAL JEG F**** GENSTARTE IGEN NÅR JEG HAR TRYKKET PÅ SEND

Godkendelse af svar
Fra : Cimbombom

Dato : 11-12-11 22:55

Tilykke godt gæt

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-12-11 23:00

Taaark

Hva' laver du med PC piaskov, du skal vel ikke genstarte bare for det?!

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 11-12-11 23:03

Citat
Hva' laver du med PC piaskov, du skal vel ikke genstarte bare for det?!

JOOOO...F**** hvergang jeg har trykket på send herinde skal jeg genstarte. Det er efter de har "leget" med kandu sidst.
Derfor er jeg her ikke meget...gider ikke når det ikke virker.
Så nu trykker jeg igen så genstarter jeg om 1 min

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-12-11 23:07

Er det PC der skal genstarte eller kandu og så logge ind igen?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 11-12-11 23:10

Citat
Er det PC der skal genstarte eller kandu og så logge ind igen?

Den stener hver gang jeg trykker på send. Det er det eneste sted der er vrøvl med den. Jeg har skannet osv...intet galt der.
Aner ikke hvad det er de har lavet. jeg har selv et åbent spørgsmål til kandu men de svarer ikke.
Gå event. ind i det Klaudi hvis du har en ide om hvad det kan være.
Jeg genstarter lige eeeen gang til

Kommentar
Fra : Cimbombom

Dato : 11-12-11 23:24

Brug Morzilla Firefox, det kører fejlfrit.

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 11-12-11 23:38

Citat
Jeg genstarter lige eeeen gang til

Det samme her

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 11-12-11 23:41

@ Smokie..smut over i den tråd jeg har åben til kandu. Klaudi forsøger at hjælpe os der.