/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PhotoShop / Spørgsmål
10  bentjuul 915
Scannerdriver 64 bit
Fra : FVF-VIDEO
Vist : 456 gange
40 point
Dato : 05-12-11 18:50

Jeg har tidligere stillet et spørgsmål til, hvorfor SilverFast ikke kan få kontakt til Postoshop. I min søgen for at løse problemet, er jeg blevet opmærksom på at driveren til scanneren kun er en 32 bit og det skal være en 64 bit. Alt andet kører med 64 bit. Hvor finder jeg en driver 64 bit til scanner: CanoScan 8600F.
Venlig hilsen
FVF-VIDEO

Kommentar
Fra : FVF-VIDEO

Dato : 05-12-11 18:53

Spørgsmålet er ikke mere aktuelt, da problemet er scannerdriveren der er en 32 bit og skal være en 64 bit. Hvor finder jeg den. Skal passe til scanner: CanoScan 8600F
VH
FVF-VIDEO

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 05-12-11 19:23

Du skal væbne dig med tålmodighed. Jeg fik 64 bit sidste år og kunne ikke finde en driver til min laserprinter. Men her i sommer fandt jeg den, fabrikanten af printeren var bare lidt længe om at få laver den driver, men nu virker printeren.

Så det er troligt at der ikke findes en driver til 64 bit endnu. Men mon ikke den kommer på et tidspunkt.

Men jeg skal nok forsøge at finde en der duer.

Har du set denne side?

http://driverscollection.com/?H=CanoScan 8600F&By=Canon&SS=Windows 7 64-bit

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 06-12-11 01:05
Kommentar
Fra : nomore

Dato : 06-12-11 05:39

SMS-koder
JØRN
ADVARSEL