/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
kan jeg downloade advkalender
Fra : 123nu
Vist : 593 gange
50 point
Dato : 04-12-11 11:11

Her er en kalender til serien sturm der libhe
jeg kunne godt tænke mig de 24 stk
men kan man på nogen måder downloade dem

http://www.daserste.de/weihnachten2011/adventskalender-sturm-der-liebe/

Kommentar
Fra : transor

Dato : 04-12-11 11:25

Højreklik på billedet og vælg print.

Jeg har uden større besvær på den måde lavet det til en pdf fil.
Hvis du har bevær, så send mig en mailadresse i en privat meddelelse. Så sender jeg dig filen med mailsen

Kommentar
Fra : 123nu

Dato : 04-12-11 11:38

det er serien jeg vil ha, ikke de 24 foto

Kommentar
Fra : 123nu

Dato : 04-12-11 15:45

Hvordan pokker får jeg rippet et nummer fra en Adobe flash player på en hjemmeside

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-12-11 15:54

Hvis du bruger Firefox så kan Ant video downloader indfange filmen for dig:
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/video-downloader-player/

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-12-11 16:01

Der var jeg vist nok for hurtig, Ant kan ikke finde filmen her hos mig lige nu, men den er sandsyndligvis i de midlertidige internetfiler når filmen er afspillet i fuld længde og inden du lukker vinduet hvor den vises

Accepteret svar
Fra : nomore

Modtaget 50 point
Dato : 04-12-11 16:24

Dette henter det fint ned
http://www.streamtransport.com/
læg dit link over i programmets browser og vælg hvad
du vil se, START filmen = og der kommer et 'link' i programmet
marker det og start download.
Det ripper de fleste sider, du skal bare omkode det til andet format
hvis du ikke vil se det som en FLV film

Godkendelse af svar
Fra : 123nu

Dato : 04-12-11 22:08

Tak for svaret nomore.