/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Animationer i Outlook
Fra : erik.bbs
Vist : 731 gange
100 point
Dato : 23-11-11 12:20

Hej med jer.

Er der nogen der kan forklare hvad man skal gøre i flg. situation.

Jeg sender en gmail til 4 personer, nogen med Outlook og nogen med gmail, med et animeret billed, de 3 personer modtager min gmail ganske normalt, hvor billed bevæger sig fint.
Den 4' person bruger Outlook 2007, og modtager min gmail helt normalt, MEN HER vil det
animerede billede IKKE PÅ NOGEN MÅDER bevæge sig.

Er der nogen der kan hjælpe med hvad vi skal gøre for at få animationer til at virke på den
4' maskine

Mvh. erik.bbs

Kommentar
Fra : severino

Dato : 23-11-11 12:31

Du kan ikke gøre noget, som sådan. Det er modtagerens OUTLOOK som ikke er indstillet til at køre med animationer.
Så du kan aller højest slå ham i hovedet!

Kommentar
Fra : clou

Dato : 23-11-11 13:13

Kunne forestille mig at han modtager mail i alm. tekst og ikke som html

Clou

Kommentar
Fra : erik.bbs

Dato : 23-11-11 13:22

Hej clou.

Tak for dit hurtige svar, [B]jeg vil afprøve det på tirsdag[/B] hvor jeg ser person igen med den
lidt genstridige Outlook - PC. Derefter vender jeg hurtigt tibage.

Foreløbig tak fra erik.bbs

Kommentar
Fra : erik.bbs

Dato : 23-11-11 13:25

Hej severino.

Tak for dit svar, men ved du hvordan man slår modtagerens Outlook til, så den kan
køre med animationer.

Mvh. erik.bbs

Kommentar
Fra : severino

Dato : 23-11-11 15:44

Ja det skal modtageren gøre inde i OUTLOOK's indstillinger; det kan du ikke styre hjemme fra, og som CLOU er inde på, så kan det være det, at han vælger at modtage det i TXT format i stedet for HTML format, hvor også animationsfunktionen kan slås fra!

Kommentar
Fra : erik.bbs

Dato : 23-11-11 17:06

Hej severino

Tak for dit svar, jeg vil afprøve det på tirsdag hvor jeg ser person igen med den
lidt genstridige Outlook - PC. Derefter vender jeg hurtigt tibage.

Foreløbig tak fra erik.bbs

Kommentar
Fra : erik.bbs

Dato : 02-12-11 11:03

Hej med jer.
Det hjalp desværre ikke med div. forsllag om HTML opsætning. ? er der andet jeg evte. kan gøre.

mvh. erik.bbs