/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
TDC Home Trio Mini.
Fra : piaskov
Vist : 1304 gange
100 point
Dato : 22-11-11 16:18

Hejsa alle.
Har i dag modtaget tilbud på ovennævnte .
Det er tilsyneladende billigt nok men er der nogen der har erfaringer med det.
Har hørt både for og imod hernede på falster.
Vi hører jo til dem der IKKE kan se TV2 til januar med Stofa...såååå

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-11-11 16:22

Citat
Vi hører jo til dem der IKKE kan se TV2 til januar med Stofa

Mener du I ikke har stofa eller at stofa ikke har det med

Citat
TV 2 kommer i grundpakken hos Stofa

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 22-11-11 16:24

Hej refi.
Stofa har ikke TV2 med i deres pakker.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-11-11 16:25

TDC HomeTrio Mini
12 af de bedste tv-kanaler, bredbånd - helt op til 20/2 Mbit og telefoni.
299,-
pr. md.

Min. pris i 6 mdr. 2.031,- inkl. leje af digital modtager. Efter 6 mdr. stiger prisen til 389 kr./md

ALT FOR DYRT

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-11-11 16:26

Det ser da meget godt ud, det eneste er at efter 6 md stiger det til 389,-

Citat
Du får TDC HomeTrio Mini med teknikerinstallation for 0 kr. for bare 299 kr. pr. md. de første 6 mdr. Herefter 389 kr. pr. md.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 22-11-11 16:27

Jo det har stofa - eneste undtagelse er der hvor stofa leverer til lokale antenneforeninger - der bestemmer foreningen

http://omtv2.tv2.dk/index.php?id=5564

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-11-11 16:30

Citat
Hvor TV 2 kommer til at ligge hos de enkelte antenneforeninger, afgør foreningerne selv. I Stofas egne anlæg lægges TV 2 i den lille pakke. Det vil styrke både pakkens udbud og Stofas position i markedet.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 22-11-11 16:31

Ang. prisen så har jeg forhandlet mig til en ekstra billig pris.
Alt i alt skal vi kun betale 268 kr. mere pr. år fordi vi også flytter mobil tlf.
Der har jeg Telia nu med gratis sms og fri tale med 5 andre Telia kunder.
Det bliver lavet så jeg kan snakke i 5 timer gratis pr. md. og yderligere ringer gratis til TDC kunder i hele landet.

Kommentar
Fra : nielsjs

Dato : 22-11-11 16:32

hvor hurtig er din internet-forbindelse.
for "herude" på landet kan man kun runde de 5-6 mb/sek OG tv-et æder de 4,5 MB så er der IKKE meget internet hastighed tilbage

ps. Har hele tiden betalt for 10 mb/sek

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 22-11-11 16:33

@ Refi.
Vi har ingen antenne forening hernede. Kun kabel. Derfor kan vi ikke komme til at se TV2
Har undersøgt det.

Kommentar
Fra : nielsjs

Dato : 22-11-11 16:36

har du overvejet Boxer-tv ?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 22-11-11 16:39

Citat
har du overvejet Boxer-tv ?

Nej Niels.
Der skal vi ha' antenne på taget og det vil manden ikke.
Derudover skal vi så slås med internet udbyder og tlf. også. Det er nemmere hvis alt er samlet i et.
Tænker også prisen blever billigere på den måde.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-11-11 16:46

Så er der vel ik så meget at betænke sig på!

Hvis i kan nøj's med måske lavere internet hastighed er det da vist godt nok det tilbud i har fået!

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 22-11-11 16:49

Jeg troede at TV2 var "MustCarry", altså at alle skal kunne modtage den, eller i det mindste at udbyderne skal have den med i den billigste pakke.

Fandens til rod med alle de udbydere og deres pakker, det bliver vel også sådan snart at man ikke kan købe en rød bøf i Rema1000 uden at skulle binde sig til at købe 6 flasker rødvin om måneden i et halvt år.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-11-11 17:10

Citat
Vi har ingen antenne forening hernede. Kun kabel. Derfor kan vi ikke komme til at se TV2
Har undersøgt det.

Tilsyneladende ikke godt nok

Kig i linkene - Stofa sender det SELV i deres mindste pakker..... Det er KUN antenneforeninger der kan melde det fra.....

PS...

Fordi I har kabel kan det godt være en antenneforening...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-11-11 17:12

Citat
det bliver vel også sådan snart at man ikke kan købe en rød bøf i Rema1000 uden at skulle binde sig til at købe 6 flasker rødvin om måneden i et halvt år.

Den må du foreslå Rema - er prisen billig nok såååååååå

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-11-11 09:28

Fint Rema tilbud - hvem vil dele en bøf med mig, for så meget kan jeg vist ikke spise.

Hvis der ikke er for langt til sendemasten kan i se TV2 med en såkaldt digital antenne.
http://www.boxertv.dk/kundeservice/Daekningskort/

Man kan købe et TV2 kort hos Boxer, så man kan nøjes med TV2 200 kr. årl. > 400 kr. efter 1 år.
Det kræver dog at i har et sted at proppe kortet ind.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 30-11-11 17:18

Citat
Jo det har stofa - eneste undtagelse er der hvor stofa leverer til lokale antenneforeninger - der bestemmer foreningen

Godkendelse af svar
Fra : piaskov

Dato : 30-11-11 17:18

Tak for svaret refi.
Ja vi har fået besked på det...du har så evigt ret søde