/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Ekstern harddisk 1TB - hvilken ?
Fra : bluesky
Vist : 875 gange
100 point
Dato : 21-11-11 10:21

Hejsa,

Jeg er igang med julens ønskeseddel og på den står en ekstern harddisk (min. 1 TB.). Jeg gav for et par år siden min søn en Synology NAS som jeg selv satte diske i men meget er jo sket siden
Denne gang er det til min ønskeseddel og vil lige høre om jeres erfaringer med de nye udgaver -pris/ydelse og den skal være bagudkompatibel (hvis den er USB 3.0)

Forslag modtages meget gerne

Bluesky

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 21-11-11 11:46

Jeg ville nok vente med at ønske mig en harddisk da de pt. er 2 til 3 gange så dyre som tidligere.

Grunden er oversvømmelserne i Thailand og harddiskene forventes ikke at falde igen i 2011.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 21-11-11 13:20

Jeg har overvejet denne - ikke en direkte extern, men den kan bruges lige sådan.
Den er godt nok blevet et par hundrede dyrere siden sidst jeg var inde på siden.
http://www.nierle.com/dk/artikel/10609/EMTEC_Movie_Cube_K230_Full_HD_1080p_Medieafspiller,_USB_2.0_port,_Card_Reader,_HDMI,_SCART,_2000_GB.html

Kommentar
Fra : bluesky

Dato : 21-11-11 13:51

Hejsa og tak for jeres input

@Nomore den er nok ikke lige hvad jeg leder efter, men ellers lækre specs.

@Bentjuul - Tak for info Det havde jeg ikke haft med i mine overvejelser!

Bluesky

Kommentar
Fra : Rantheboy

Dato : 23-11-11 22:30

Hvad pris skal det ligge i ?

Kommentar
Fra : Rantheboy

Dato : 23-11-11 22:35

Ellers plejer jeg og købe her inde fra:

http://www.proshop.dk/

super god har købt der fra mange gange, og hvis der er noget der ikke lige virker, er de super god til og hjælpe.

lige pt har jeg denne her:

http://www.proshop.dk/Harddisk/Samsung-Story-Station-1.5-TB-2190170.html

Som jeg er super glad for, og der har ikke været noget med den ! og har haft den i snart 2 år Så den kan anbefales :D

Kommentar
Fra : bluesky

Dato : 24-11-11 08:48

Hejsa

@Rantheboy - Den ser meget interessant ud - men jeg kan ikke se om den er bagudkompatibel på USB siden ?? Ved du det ?

Tak for forslaget

Bluesky

Accepteret svar
Fra : Rantheboy

Modtaget 100 point
Dato : 25-11-11 17:20

1 x Hi-Speed USB - 4-PIN USB type A

Det er det der sidden i den ?

Godkendelse af svar
Fra : bluesky

Dato : 04-01-12 11:13

Tak for svaret Rantheboy.

Godt nytår Bluesky