/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Puseltaske
Fra : Tak_for_hjælpen
Vist : 1000 gange
350 point
Dato : 20-11-11 12:53

Hej

Jeg er på "jagt" efter en pusseltaske, men kan kun finde de lækre på nettet og ikke fysik i butikkerne, men jeg vil godt se dem ordenlig og måske røre lidt ved dem før jeg køber.

Ved godt Babysam i Køge har Gaia & Co, og der har jeg også valgt min favorit men synes det ser ud til at der findes flere og mere intresante puseltasker der ude.

Er der nogen som kan finde en "rigtig" butik i København som sælger puseltasker i mærker som Gaio & Co, ByStroom, Kaiser mv.

Andre mærker har også intresse men disse er nok de mest populære.

Kommentar
Fra : dkwM327

Dato : 20-11-11 13:22

Hej "Hej".

Alt her i vedren kan ses fra flere sider, så der er altså flere løsninger på dit "problem" / Opgave:

Du kan jo - også - købe på "nettet", og så returnere det, hvis dine krav er anderledes
end det du får leveret. - Konsekvensen kan så bl.a. blive, at Postvæsnet som mangler penge
(til aktionærerne) får del i nogle ekstra af dine penge, hvis du vælger at returnere det du er utilfreds med.

Du kan evt. også "maile" til leverandøren og præsicere dine krav, så du får det du ønsker
og slipper for at betale returporto.

det kræver selvfølgelig brug af internettet, som du også betaler for at bruge, selv om nogen evt. har bildt dig ind at det er gratis, men så kan du trøste dig med, at der er utroligt meget andet, som du tror på, men som også er ren manupulation.

mvh.
DkwM327

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 20-11-11 14:01

Du kan evt. ringe til Bystroom for at høre, om der findes forhandlere:

ByStroom
Tlf 32 15 17 18

Det ser ikke sådan ud, for de henviser ikke til nogen på hjemmesiden. Men det kan jo ikke skade at prøve.

Firmaet Kleinkind er distributør af bl.a Kaiser. Ring til dem på 7553 0300 for at høre, hvor nærmeste butik er.

En fysisk butik med mange pusletasker kan du f.eks. finde her:
http://www.paradisvej.com/info.asp?text=18

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 20-11-11 14:06
Kommentar
Fra : pifo

Dato : 20-11-11 14:08
Kommentar
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 20-11-11 15:28

Hej dkw327

Nu er der ikke nogen som har bildt mig ind at det er gratis at bruge nettet, jeg kan jo se på vores bugetkonto at der bliver hævet til det hver måned. Jeg har endda selv valgt udbyder.

Hvis jwg bestiller 10 tasker fra nettet og skal sende dem retur har du ganske ret, det er kun PostDanmark der tjener på det - de er så vist jeg ved ikke et A/S .

Det jeg ønsker ud over fred i verden er at få lov til i fred og ro og røre ved en taske eller 10 og derfra bestemme hvilken taske jeg skal købe, det er tros alt en taske jeg skal bruge næsten hverdag i 3 år.

Og Pifo det kan godt være jeg er snæver synes nogen gange men i min verden er Helsinge, Ringsted, Hornbæk og Esbjerg bare ikke en del af København eller tæt på - så er der kun purløg og persille tilbage på Amager, som jeg sikker lige må forbi selvom deres tasker koster lidt mere end jeg har lyst til at give.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 20-11-11 15:46
Kommentar
Fra : dkwM327

Dato : 20-11-11 15:50

Hej " Tak_for_hjælpen" og tak for din tilbagemelding.

Min kommentar til dig var - OGSÅ - møntet på andre end dig, da der sikkert er mange der læser mange af disse interessante indlæg, kommentarer m.m.m.

mvh.
DkwM327

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 20-11-11 16:00

Valby:
Ønskebørn,
Gammel Køge Landevej 135, 2500 Valby

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 20-11-11 16:10

Tjek lige i Kvickly, de havde een på et tidspunkt som jeg havde købt via nettorvet, men den er udsolgt på nettorvet nu. Men måske den findes i butikken. Den var ikke så dyr.

Kommentar
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 20-11-11 21:33

Babygear er kun en net butik og Jalsøe har ikke pusseltasker, eller Jalsøe har puseltasker men kun dem som følger med barnevogen, men geografisk er vi meget tætter på nu.

Det ender sikker med en lørdagstur her i travle november/december til et babyland langt væk

Accepteret svar
Fra : pifo

Modtaget 175 point
Dato : 21-11-11 08:59

Du kan jo starte med at tage en tur i Purløg og Persille, så kan du da se og føle varerne.
Noget tyder i øvrigt på, at flere og flere københavnske småbørnsforældre bestiller varerne på nettet

God jagt.

Godkendelse af svar
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 23-01-12 21:09

Purløg og Persille var så nitter af den helt store, det var kun en meget begranset af deres ting som var til at røre og føle ved.

Tasken er endnu ikke fundet, men du skal have point for alle dine forsøg