/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
sptify - Wimp
Fra : pepsimax
Vist : 1415 gange
100 point
Dato : 14-11-11 21:47

Hej

Hvilket prgram er bedst

www.spotify.com eller www.wimp.dk

de koster begge to kr 99 pr md

mvh

Pepsimax

Kommentar
Fra : Nickinator

Dato : 14-11-11 21:51

Personlig syntes jeg at Spotify er bedst jeg bruger gratis udgaven og den kan finde alle sange :)
Og bruger ikke tid på at loade den streamer direkte fra nettet af.

Accepteret svar
Fra : Nickinator

Modtaget 110 point
Dato : 14-11-11 21:53

Tjek evt: http://www.leinstein.com/diverse/spotify-vs-wimp
han har nogle gode con and pro's

Kommentar
Fra : xou

Dato : 15-11-11 12:40

hvis du høre musik på mobilen hvilken har du så

Kommentar
Fra : pepsimax

Dato : 15-11-11 12:55

Hej xou

Jeg er ikke sikker på at jeg forstår dit spørgsmål

mvh

Pepsimax

Kommentar
Fra : xou

Dato : 15-11-11 13:17

en fordel ved spotify er at den kan overføre dine forestrune sange fra pcen til mobilen helt automatisk via trådløst netværk,så du kan høre dem fra din mobil.derfor kunne det være et must med spotify hvis du høre musik på en iphone,smatphone ...
så jeg ville sige hvordan du gør hvis du bruger denne løsning...?

Kommentar
Fra : pepsimax

Dato : 15-11-11 13:38

Hej igen

jeg bruger squeezer (logitech) har flere af dem
kan jeg høre forskellige musik numre på dem samtidig

med spotify

mvh

Pepsimax

Kommentar
Fra : xou

Dato : 15-11-11 14:00

lækker afspiller,når men hvorfor prøver du så ikke begge gratis i en måndet.opret dig med dit facebook navn på spotify,efter nogle dage få du en mail hvor du kan få fuld pakke gratis i en måndet,betal 0,00 kroner med dit kort og du har full kvalitet.

Kommentar
Fra : xou

Dato : 15-11-11 14:06
Godkendelse af svar
Fra : pepsimax

Dato : 20-12-11 15:21

Tak for svaret Nickinator.