/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Skype Toolbars er brudt ned
Fra : akle
Vist : 583 gange
200 point
Dato : 08-11-11 22:27

Denne besked får jeg tit, specielt når jeg er inde under LiveWeb, så låser skidtet.
Hvad skal jeg gøre?
Har ikke en pind forstand på dette.
Bruger Google Chrome når jeg går på nettet.
Håber på hjælp.
Mvh Akle

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 09-11-11 10:12

Du kan bare afinstallere Skype under filhåndtering i kontrolpanelet. Download så Skypeprogrammet igen, det er det nemmeste. Der er nok opstået en fejl i programmet.

Kommentar
Fra : akle

Dato : 29-11-11 20:54

Hvis jeg afinstallerer Skype og geninstallerer, kan jeg så bruge samme brugernavn og dgangskode? og beholder jeg mine penge på kontoen?

(Undskyld den sene kommentar. Har ikke kunne komme i gennem på kandu før nu)

Annuller spørgsmålet
Fra : akle

Dato : 11-12-11 22:56

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål