/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Android på HTC HD2
Fra : tinolarsen
Vist : 493 gange
100 point
Dato : 06-11-11 18:20

Jeg har forsøgt at installere Android på min HTD HD2- da jeg kom et stykke hen i processen, vil min telefon kun starte opTC i displayet, og kan bare ikke få den til mere..

Har prøvet reset knappen inde ved siden af battieriet.. hjalp ikke - nogle gode forslag til hvad jeg kan gøre - eller er det kun og få den sendt ind til reperation??

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-11-11 18:50

Smid lortet ud

Kommentar
Fra : transor

Dato : 06-11-11 19:27

Enig . Du har ødelagt det operativsystem, som den virkede med. Men ms systemet er ikke værd at ofre penge på at få genetableret.

Accepteret svar
Fra : EA_HS

Modtaget 50 point
Dato : 06-11-11 22:16

HTC HD2 får nu Android 2.2
http://www.mobil.nu/nyheder/htc-hd2-far-nu-android-2-2-1.365480.html

Citat
Fredag 16. juli, 2010 11:41
Forleden kunne vi fortælle, at det nu var blevet muligt, at installere Android på Windows-flagskibet HD2.
Og nu kan man endda få det splinternye Android 2.2 til den avancerede mobil.

Godkendelse af svar
Fra : tinolarsen

Dato : 20-11-11 21:17

Tak for svaret EA_HS.