/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
Så nu drikker jeg
Fra : droslerne
Vist : 1211 gange
50 point
Dato : 29-10-11 19:09

"Ok", sagde psykologen. "Fortæl mig nu, hvad der går dig på, og hvorfor du drikker så meget?" - "Jo, ser du"; sagde patienten. "Jeg blev forelsket i en enke som havde en voksen datter. Jeg giftede mig med enken og umiddelbart efter giftede min far sig med enkens datter. Da blev jeg og min kone svigerforældre til min far. Efter en tid fik min steddatter en søn med min far. Denne dreng blev min bro......r men dog var han søn af min kones datter, og dermed er vi mormor og morfar til min bror. Så fik jeg og min kone en søn, som nødvendigvis er min fars svoger. Min søns storesøster er hans farmor, eftersom min far er hans farfar. Jeg er bror til min egen søn. Min søn er min farmors nevø, og jeg er farfar til mig selv. Jeg er bror til min far og både søn og far til ham. Min kone er min stedmor, mor, svigerinde og steddatter..." "Tak det rækker", sagde psykologen, "jeg synes du skal fortsætte med at drikke..."

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 29-10-11 19:27

Statistikken siger
at 1 ud af hver 4. danskere
lider af en eller anden form for psykisk lidelse
"Mere end 500.000 danskere har en psykisk lidelse.".
Se derfor godt og længe på 3 af dine bedste venner/veninder.
Hvis du synes at de ser helt normale ud og at de er ok,
ja så må det jo være dig, der har et problem

Accepteret svar
Fra : Troldepige

Modtaget 60 point
Dato : 29-10-11 19:35

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 29-10-11 20:29

25 Gode grunde til at servere alkohol på arbejdspladsen.

1. 100% fremmøde - Hver dag!

2. Det reducerer stress.

3. Det leder til mere ærlige samtaler.

4. Det reducerer klager over lav løn.

5. Folk bliver ikke hjemme Pga. Tømmermænd.

6. De ansatte siger hvad de mener til møder, ikke hvad chefen ønsker at de skal mene.

7. Varmeregningen falder, folk er ligeglade med temperaturen.

8. Der er ikke problemer med at finde en at køre med - alle tager bussen.

9. Du bliver gladere for dit job, for hvis det er dårligt er du ligeglad.

10. Der er ikke nogen som holder ferie, det er sjovere at gå på arbejde.

11. Dine kollegaer ser bedre ud.

12. Maden i kantinen smager bedre.

13. Chefer er mere rundhåndede når de er berusede.

14. Løn forhandlinger giver meget mere!

15. Pludselig er det ikke så flovt at komme til at bøvse under et møde.

16. Alle arbejder længere, for de behøver ikke at skynde sig ned på den lokale.

17. Alle bliver mere åbne med deres ideer!

18. Alle er enige om at de arbejder bedre efter et par drinks.

19. De ansatte behøver ikke at drikke sig patte-stive i frokostpausen.

20. Det øger chancen for at se din chef nøgen!

21. Det fremmer samhandlen med de lande vi ellers ikke ka´li.

22. Endelig kan pedellens skab bruges til noget!

23. Medarbejdere behøver ikke kaffe for at komme til sig selv.

24. At sidde på kopimaskinen vil være normalt.

25. Hvis du mumler, kan alle forstå hvad du siger!

http://www.totaltiorden.dk/vittigheder/viewjoke.php/5397/JokeDate

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 29-10-11 22:19

"Bare vær dig selv!" er det værste råd, man kan give visse mennesker

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 29-10-11 23:13

Citat
"Ok", sagde psykologen. "Fortæl mig nu, hvad der går dig på, og hvorfor du drikker så meget

den er sgu go' .. har godt nok hørt den for mange år siden,
men det bliver den jo ikke ringere af,..

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 30-10-11 08:54

En aften på tosseanstalten
råber den ene tosse: "Jeg er Napoleon!"
En anden tosse siger: "Hvordan kan du vide det?"
Den første tosse: "Det har Gud fortalt mig."
En tredje tosse blander sig: "Det har jeg sgu da aldrig sagt."

Kommentar
Fra : grow

Dato : 30-10-11 09:25

Så er der den gamle vittighed:
Manden ved lægen - min kone tror hun er en standerlampe
Lægen - det må vi gøre noget ved
Manden - skal vi så sidde i mørke om aftenen?

Kommentar
Fra : alka

Dato : 30-10-11 11:18

Så er der den "gamlere" vittighed:

Fire mand sidder på tosseanstalten og spiller kort.
Pludselig rejser den ene sig op , står op på stolen.
Så siger den anden: Hva' fan' laver du?
Så siger ham der står op på stolen: Jeg er en standerlampe.
Så siger den tredie, hold kæft og sæt dig ned og spil kort, han sætter sig ned på stolen og vil til at spille kort.
Så siger den 4. mand: Hvem fan' slukkede luset?

Kommentar
Fra : grow

Dato : 30-10-11 11:26

Bare fint alka - den findes i forskellige variationer.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 30-10-11 13:22

Hørt på plejehjemmet: Jamen Nielsen, har du siddet foran et åbent vindue? Du er jo helt stiv i nakken.

Næste aften sad Hansen i bar r.v i det åble vindue på sit rum. En af de ansatte kom ind: Hvad laver du der i vinduet Hansen? Han udbrød: Håber!!!!

Kommentar
Fra : grow

Dato : 30-10-11 13:49

Det har jeg også prøvet og det hjalp ikke. Det var kun benene som blev stive.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 30-10-11 17:18

Apropos psykologer og alkohol:

Den skønne blondine møder sin psykolog for første gang og siger:

"Den er helt galt med mig, for hver gang, jeg får noget at drikke, så smider jeg tøjet, danser rundt og hengiver mig til den første, den bedste mand"

"Tag det helt rolig," beroliger psykologen, "Den skal vi to nok klare. Nu snupper vi os et lille glas, og så snakker vi om dit problem."

Godkendelse af svar
Fra : droslerne

Dato : 31-10-11 10:09

Tak for svaret Troldepige.