/ Forside/ Karriere / Udlandet / Import/Eksport / Spørgsmål
10  PARKENSS 410
Transport fra Kina til Danmark
Fra : ivanovic1
Vist : 844 gange
40 point
Dato : 23-05-03 11:48

Hej Alle,

Da jeg har bestilt nogle prøve varer fra Kina, vejer ca. 2-3 kg. Jeg godt tænke mig at vide hvilket transport firma der er billigt og godt at benytte.

Hilsen Ivanovic1

Kommentar
Fra : ockendon

Dato : 23-05-03 12:20

For 2 - 3 kg kan det ikke svare sig at bruge andet en posten.

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 40 point
Dato : 23-05-03 13:49

Hej Ivanovic1
Der er et hav af mulighedder. Hvis jeg var dig ville jeg nok ringe og snakke med det nærmeste speditør firma, du kan plukke en fra denne liste http://www.jubii.dk/Erhverv_oekonomi/Transportvirksomhed/Spedition/
Nu er en pakke på 2-3 kg. ikke det store, så posten er da et alternativ, men det er lettere igennem dem, som dagligt har Kina/DK og DK/Kina transport (koster også lidt mere).
God weekend
Søren

Godkendelse af svar
Fra : ivanovic1

Dato : 28-05-03 11:33

Tak for svaret CLAN.