/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Vandrejournal laves???
Fra : krizz20
Vist : 969 gange
65 point
Dato : 07-10-11 09:23

Hvordan laves en vandrejournal hvilke undersøgelse og prøver skal man have lavet

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 07-10-11 09:39
Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 75 point
Dato : 07-10-11 09:49

Vandrejournalen bliver lavet første gang hos din læge, så skal du selvmedbringe den til jordmoder hospital og endnu engang hos lægen - deraf navnet vandre

Der kommer til at stå, blodtryk, vægt, hvordan baby har det, hvornår den forventede termin mm

Det eneste du selv skal medbringe hvergang er jounalen, og en urinprøve

Du vil få foretaget en blodprøve og scanning, måling af blodtryk, og så bliver der lyttet og trykket på dig, samt undersøgt underlivet

Pøj pøj med babyen

Godkendelse af svar
Fra : krizz20

Dato : 13-10-11 18:38

Tak for svaret Nordsted1.