/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
billede fra Ondskabens hotel
Fra : lham
Vist : 842 gange
100 point
Dato : 29-09-11 11:22

Filmen ondkabens hotel ( The Shining ) Stanley Kubrick indeholder en scene fra "det forbudte værelse" hvor en temmelig grønslimet ældre dame rejser sig i et badekar ( så vidt jeg husker ).

Hvor finder jeg stillbillede af hende der kan kopieres / bruges som baggrund-har søgt en del -mange stilbilleder men ikke lige det.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-09-11 11:31
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-09-11 12:02

Er det den scene næsten nederst på siden du mener?? bare så vi ved hvad vi skal lede efter

http://www.drummerman.net/shining/synopsis.html

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 29-09-11 12:17
Kommentar
Fra : Højris

Dato : 29-09-11 14:41

Det var da godnok en lille sexet sag, du der har fundet Nordsted,
Højris

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 29-09-11 17:17

[YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=1hOj5zDXuXA&feature=related/YOUTUBE]

Her er hele scenen 1:55 inde i klippet

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 29-09-11 17:20

....glem det - det er bare en gang sammenklip

Godkendelse af svar
Fra : lham

Dato : 30-09-11 10:38

Tak for svaret Nordsted1.
det er sgu noget klamt , ville ved gensyn foretrække udgaven hvor hun emdnu ikke er "forandret", men det kan jeg kun få ind med striber ???