/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Linux / Spørgsmål
10  BjarneD 875
Linux Mint 11
Fra : marcussen1
Vist : 655 gange
100 point
Dato : 26-09-11 14:15

Når jeg forsøger at downloade LINUX MINT 11 er den på ca 886 MB og der kan jo kun være ca 700 MB på en DVD. Hvad gør jeg så?
Hvis jeg lægger den på en USB-stick, kan jeg så installere derfra. Normalt ligger sådan en fætter jo på en ISO-DVD.
Mvh
Niels

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 110 point
Dato : 26-09-11 14:34

der kan være 4.7 GB på en DVD
der kan være 700 MB på EN CD

hvis du vil bruge et usb memorystick vil jeg foreslå dig at hente unetbotin http://unetbootin.sourceforge.net/

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 26-09-11 14:38

glemte lige, du kan naturligvis også vælge at hente en cd version af mint
http://www.linuxmint.com/download.php

Kommentar
Fra : marcussen1

Dato : 26-09-11 14:52

EXTER.......
Det mig der har fjollet lidt rundt i det, jeg ved naturligvis at en DVD er på 4.7GB. Det var fordi jeg brugte CDBURNERXP, der fortalte mig at der ikke var nok plads på skiven. Jeg prøvede så med NERO, og alt gik selvfølgelig som sædvanligt.

Godkendelse af svar
Fra : marcussen1

Dato : 26-09-11 14:53

Tak for svaret EXTERMINATOR.