/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
Registrere Skype
Fra : Sønder
Vist : 637 gange
100 point
Dato : 23-09-11 21:22

Har lige hentet seneste nye Skype. (Har ikke brugt den før)
Når jeg skal registrere -"Create new account" åbner den blot en tom side af Internet Explorer.
Hvad så. Hvad gør jeg (forkert)?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-09-11 22:12

Først henter du den her:
http://www.skype.com/intl/da/get-skype/

Så klikker du på "hent skype til windows"

Og så på den blå "hent skype" lige under skype gratis

Opret en konto, eller log på
Du behøver ikke skrive dit rigtige navn
men en rigtig e-mail adresse skal du skrive
mobil behøver du ikke sætte ind
Så laver du et skype navn som ingen andre bruger
Hvis du ikke vil have reklamemail så hakker du lige den fra
Så har du en skype "gratis konto" som du kan logge på med

Skype navn
Password

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 23-09-11 22:44

Citat
Opret en konto eller log på

Kære Eyvind Læs spørgsmålet igen. Alt det andet har jeg klaret: download etc.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-09-11 09:03

Ja ja - du mangler at registrere dig og få et "skypenavn"

Min anvisning er til at registrere og få et skypenavn.

Efter denne registrering kan du logge på den skype du allerede har hentet og installeret.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 24-09-11 19:26

Bare brug dit navn "sønder" som skypenavn. Eller et andet fiktivt navn.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-09-11 20:57

er du sikker på at man må bruge æøå i skype navn

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 24-09-11 21:40

Jo, fint, men det er når jeg skal oprette konto, at den blot viser en tom Internetside: about: blank

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-09-11 21:46

Har du prøvet at følge mit link.................................hos mig giver det mulihed for at oprette en gratis konto.

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 24-09-11 21:59

Jeg har prøvet dit link, Eyvind, og det giver mig mulighed for at downloade Skype og at komme lige dertil hvor jeg var kommet selv.: "Don´t have a Skype name and password yet? Create a new account" Når jeg klikker der kommer den blanke side frem. Betyder det mon noget, at jeg bruger IE?

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 100 point
Dato : 24-09-11 22:09
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-09-11 22:17

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 24-09-11 22:46

Jeg oprettede en skypekonto med IE8 på min PC og med IE9 på min bærbare. Så det har ingen betydning.

Godkendelse af svar
Fra : Sønder

Dato : 25-09-11 00:12

Tak for svaret Eyvind. Dette virkede!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-09-11 18:13

- men gå lige ind i indstillinger og hak fra, hvis du ikke vil have alle til at banke på.