/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
driver
Fra : lexiben2
Vist : 1849 gange
150 point
Dato : 23-09-11 12:03

Hej

Jeg har købt en brugt Htc mobil uden driver CD.

Jeg vil gerne kunne overføre foto fra Htc-mobil til Pc,

usb giver kontakt til Pc, men giver ikke adgang til foto overførelse.
M.v.h. Lexiben2

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-09-11 13:36

Du burde kunne overføre billeder fra htc til pc via Stifinder

Men ellers prøv på HTC Support, find din model i rul ned vinduet,
når siden så er hentet, klik på fanen Download og vælg det program du vil hente
http://www.htc.com/dk/support.aspx

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-09-11 13:46

På Wildfire hedder mappen med foto's DCIM\100MEDIA

Kommentar
Fra : lexiben2

Dato : 23-09-11 17:34

Hej Klaudi

Jeg har downloudet som beskrevet Htc Sync....... men nu har jeg fået 3200 på mobilen 2 gange, øv
Duskriver:
Du burde kunne overføre billeder fra htc til pc via Stifinder ??? Hvordan?

Accepteret svar
Fra : dk

Modtaget 150 point
Dato : 23-09-11 17:44

htc sync er noget være bras.....

når du sætter kabel i din htc spørger den om du vil bruge htc sync, her vælger du i stedet
"diskdrev" derved kan du finde det hele i stifinder

hvis den bare hopper på htc sync skal du vælge "spørg hvergang"

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-09-11 19:12

Når du har tilsluttet tlf til pc åbner du Windows Stifinder, kigger efter et nyt drev(Flytbart medie)
som er din tlf, finder mappen DCIM\100MEDIA hvor foto er, og kopiere/flytter dine billeder til en foretrukken mappe

Godkendelse af svar
Fra : lexiben2

Dato : 23-09-11 20:22

Tak for svaret dk.
Jeg fik ordnet det, men en sur eftermiddag.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-09-11 20:46

Det var fandme da så lidt