/ Forside/ Interesser / Helbred / Fitness / Spørgsmål
10  granner01 200
muskeltræner???
Fra : 0alfen0
Vist : 1208 gange
100 point
Dato : 16-09-11 20:48

hej... jeg har for en rum tid siden set sådn nogle dimser man får stød af som samtidigt skulle træne ens muskler. er der nogen der ved hvor jeg kan købe sådn noget???

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 16-09-11 21:16

Det hedder Elektroterapi, og du kan sikkert finde en masse, hvis du googler det.
Du kan købe noget her:
http://www.dba.dk/elektroterapi-app-gaia/id-76454151/

eller du kan finde behandlingssteder her:

http://www.livingbalance.dk/index.php?option=com_content&view=article&id=57&Itemid=93

Som sagt er der masser, hvis du googler....

Accepteret svar
Fra : pifo

Modtaget 110 point
Dato : 16-09-11 21:19

Dette er billigt:
http://www.kropsform.dk/default.asp?intID=5436&intType=23

Men husk, at pris og kvalitet ofte hænger sammen. Du kunne jo vælge at tage nogle behandlinger, før du selv investerer i udstyret?

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 16-09-11 21:21
Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 16-09-11 23:14

Citat
sådn nogle dimser man får stød af som samtidigt skulle træne ens muskler.

Små,... !
Syns' det lyder som dem der har været vist i noget TV shop,
som dem her måske:
http://www.kropsform.dk/default.asp?intID=996&intType=25

Kommentar
Fra : dova

Dato : 16-09-11 23:18

Og det er fup og fiduser uden nogen som helst dokumenteret virkning, og dem der har prøvet det, siger det gør pisseondt.

Spild af penge

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 17-09-11 07:32

Hvis de havde den virkning som fabrikanterne har påstået de sidste 30 år havde de været hyldevare i enhver sportsforretning og stormagasin, og man ville nok have brugt det i pleje af patienter for at aktivere deres muskler.

Der kræves nok adskillige tusinde stød hvor det jo rykker i musklerne før det giver samme virkning som en almindelig gang gymnastik, fitness eller motionstur udenfor.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 17-09-11 07:46

Nu var spørgsmålet jo, hvor man kan købe disse dimser, og ikke om det virker ,-)
jeg er helt enig med LuffeA, hvis det havde virket, så havde du kunnet købe det som hyldevare - jeg har prøvet nogle behandlinger for flere år siden, og det virkede ikke en dyt - men til gengæld var det ikke særlig behageligt (som dova skriver, så kan det gøre ondt, hvis der skrues op for "stød"), så på den måde lignede det jo motion -

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 17-09-11 10:53

..... det er sjovt det her, .. næsten som politik,

hvor mange varer har den virkning de lover / skilter med,.. ?

vi kan starte med anti-rynkecreme, !!
utrolig mange kvinder ofrer formuer på 'skidtet' uden synlig virkning,

eller hvad med,.. Biblen,.. utallige mennesker har tigget og bedt,.. det har aldrig hjulpet en skid,
når 'Gud' har skabt alt,.. i verden, Hvorfor fanden har han så skabt tørke i Afrika,
de bibeltro undskylder sig med at,.. 'herrens veje er uransagelige',..
det til trods,.. findes der stadig (2011) tilhængere af påstanden,

mig bekendt,.. er der stort set ingen varer der holder hvad de lover,
i hvert fald ikke dem der reklameres for,

at nogle så lokkes af reklamerne,. og endda køber varerne, er en helt anden sag....

hvis vi alle,.. kun købte det vi havde brug for, og som garanteret virker,
ville 'butikken' Danmark hurtigt gå konkurs.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 17-09-11 22:36

Citat
Og det er fup og fiduser uden nogen som helst dokumenteret virkning, og dem der har prøvet det, siger det gør pisseondt.

Spild af penge

Tror du mener dem man kan købe på diverse TV-SHOPS
Der kan man vist nok ikke regulere ret meget andet end = det gør ondt - til nu virker det ikke
men gør stadig ondt
Men de bruges da af læger og ? genoptrænere?
Jason Watts"""/ Superman_ der knækkede nakken

Så på en måde, burde de jo virke efter hensigten..

Godkendelse af svar
Fra : 0alfen0

Dato : 18-09-11 15:14

Tak for svaret pifo.