/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Skilsmisser / Spørgsmål
10  pifo 320
Boligløs - sommerhus - langtidsudlejning
Fra : BerndJ
Vist : 1030 gange
500 point
Dato : 10-09-11 23:44

Grundet skilsmisse / helt uacceptable og uhørte forhold i nuværende parforhold har jeg HURTIGST MULIGT brug for et udlejningssommerhus (fordi der er møbler, køkken m.m.m. i alle sommerhuse). Jeg ønsker sommerhus for at i fred og ro finde ud af hvor jeg skal bo ... og hvad jeg i det hele skal stille op med mit liv.

Jeg forestiller mig et meget lille sommerhus: max. 4 sovepladser (måske kun 2) og få kvadratmeter (40 - 50 kvm). Er det muligt at leje på langtidskontrakt, altså ikke per uge eller 2 uger, men 3 måneder ... og dermed opnå rabat????

Grundet mit arbejde skal sommerhuset ligger på det allersydligste Sydsjælland eller nordlige Lolland eller Falster. - Jeg er noget "rundt på gulvet" og har det rigtig skidt for at tænke klart ... . Er der nogen som har en god ide hvordan jeg kan komme videre??? De almindelige sommerhusudlejningsfirma giver kun mikroskopisk rabat (dvs. en periode på 5 uger kan nemt koste 10.000 til 12.000 kr) - og ejendomsmægnerne kan ikke hjælpe. En avis-anonce har ikke givet resultat.

Er der nogen som kan hjælpe HER OG NU????

På forhånd mange tak!!!

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 500 point
Dato : 11-09-11 06:23

Jeg kender en der har sommhus til udlejning dernede, du kan få tlf. nr i pm

Så vidt jeg ved, er det ikke lovligt at bebo et sommerhus i længere tid, men reglerne er vist forskellige fra kommune til kommune

Kommentar
Fra : clou

Dato : 11-09-11 10:37

Hvad med at købe en billig campingvogn - ringe rundt til campingpladser der har vinteråbent og spørge til priser der!

Fremleje af lejligheder er jo også en mulighed - ind med et par annocer i de loklae ugeaviser!

Pas på dig selv i de her svære tider - skilsmisse er mange gange ondt at komme igennem - TÆNK at man engang har elsket hinanden!

Clou

Godkendelse af svar
Fra : BerndJ

Dato : 27-09-11 17:08

Tak for svaret Nordsted1.