/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
er baby på vej ?
Fra : bublebee
Vist : 1511 gange
200 point
Dato : 02-09-11 19:57

Jeg har de sidste 2 nætter ikke kunnet sove fordi jeg har haft ondt i lænden og ud over hofterne. Har måttet have varmepude på og det har taget noget af det. men har haft meget svært ved at sove. Det er lidt ligesom mens smerter bare meget værre. Idag har jeg også haft det ind imellem op af dagen. Her hen på eftermiddagen har jeg haft en del plukveer og en del rimelig regelmæssige jag i underlivet som gjorde ret ondt. De kom om jeg gik, stod eller sad ned. Men de er så væk nu men det stod på en god times tid.....
Jeg har også haft lidt klar væske fra det ene bryst idag og nu har jeg igen ondt i ryggen og ned til lænden.
Er 37+2 henne nu og 1 gangs fødende......

Kan den lille spire være ved at være på vej.

Det siges at når man har fået lavet keglesnit kan man føde lidt tidligere ?

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 210 point
Dato : 02-09-11 20:44

Når du får en ve, så er du slet ikke i tvivl. Det gør meget ondt.

Men ring til jordmoderen og snak med hende, hun er til for din skyld og hun er den bedste til at råde dig.

Men skriv endelig når du har født, vi følger spændt med.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 02-09-11 21:59

Det kan sagtens være, at den lille er på vej, men da du er førstegangsfødende, så kan der også være lang vej endnu. Hvis du har ulidelige smerter og er nervøs for om noget ikke er som det skal være, så bør du kontakte jordmoderen, men umiddelbart lyder det for mig som om alting er normalt.
Det er helt normalt, at der kommer lidt råmælk ud af brysterne allerede før fødslen, men det er også et tegn på, at du er tæt på nu. Hvis du har en kæreste eller mand, så spørg om han ikke kan massere dig lidt over lænden, mens du ligger på siden med bøjede ben og det øverste knæ støttes af en pude. Det er en velsignelse, når det gør ondt.
Hvis du føler større tissetrang end normalt, så er det også et tegn på, at det er ved at være op over. Diarré er også almindeligt, og selvfølgelig er du i gang, hvis vandet er gået.
Er barnets hoved helt på plads i bækkenet? Ofte ved man det ved at barnet ikke bevæger sig så meget mere, for hovedet står fast.
Rigtig meget Held og Lykke til dig! Jeg håber, du får en nem fødsel. Præmien er i hvert fald det største i denne verden

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-09-11 22:26

Citat
Det siges at når man har fået lavet keglesnit kan man føde lidt tidligere

Det er rigtigt, der er jo ikke helt så meget livmor' at give af, det burde jordmor' også ha' fortalt dig.

De symptomer du nævner, kan man sagtens have et par uger før termin, men hvis du har fået keglesnit, er det ikke sikkert du går helt til uge 40, men man siger mu også +/- to uger, for piger der ikke er opereret, så det er tæt på

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 03-09-11 12:40

Citat
Jeg har de sidste 2 nætter ikke kunnet sove fordi jeg har haft ondt i lænden og ud over hofterne. Har måttet have varmepude på og det har taget noget af det. men har haft meget svært ved at sove. [B]Det er lidt ligesom mens smerter bare meget værre[/B]. Idag har jeg også haft det ind imellem op af dagen. Her hen på eftermiddagen har jeg haft en del plukveer og en del rimelig regelmæssige jag i underlivet som gjorde ret ondt. De kom om jeg gik, stod eller sad ned. Men de er så væk nu men det stod på en god times tid.....
Jeg har også haft lidt klar væske fra det ene bryst idag og nu har jeg igen ondt i ryggen og ned til lænden.
Er 37+2 henne nu og 1 gangs fødende......

Kan den lille spire være ved at være på vej.

Din baby er på vej. Det er muligt at det, du har mærket, er at baby er "sunket ned på plads", så den nu står med hovedet klar til at blive født. Det sker som regel et par uger før, men i din situation kan den sidste tid blive kortere.
Måske kan du se eller mærke om babyen ligger anderledes i din mave nu?

Om der går 1 dag eller 2 uger før den lille kommer ud, det kommer an på flere ting. Når du har fået lavet keglesnit engang, så kan det gå hurtigere med at komme ud, fordi der jo ikke er lige så meget modstand som hvis du var "hel" i de dele. --Men keglesnit kan jo også være et vidt begreb. Størrelsen -eller dybden- af keglesnittet har meget stor betydning. Når jordemoderen ikke har snakket med dig om det, så er det nok fordi din keglesnitsoperation har været så lille så man har skønnet at den ikke ville få betydning for fødslen.
http://www.cancer.dk/Nyheder/nyhedsartikler/2009kv4/tidligfoedselvedkeglesnit.htm

Og det har den så heller ikke haft.
Du er nu i 37. uge, og medmindre din baby har meget travlt, så kommer du til at gå tiden ud, for man regner jo med plusminus 2 uger -og der er du jo meget snart. Din baby er fuldt levedygtig. Og det vil bare være nemmere for dig end for andre førstegangsfødende, fordi fødegangen måske er lidt kortere og din baby ikke er kæmpestor.

Hvornår skal du til kontrol næste gang?

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 03-09-11 19:37

Ved du hvad du får, eller skal du vente og se

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 03-09-11 20:36

Shhh... Hun er nok ved at FØDE!!

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 03-09-11 21:00

Hehe ja rammer 38+0 på onsdag - skal til JM på Torsdag. Så det er spændende .
Glæder mig meget. Tror måske hun har flyttet sig den lille spire - ja det er en lille pige - for hun er ikke nær så aktiv nu som hun har været.Skal lige siges hun har været meget aktiv - rigtig meget - og nu er vi vidst på et lidt mere stille og roligt niveau
Ja den skønne smerte ved hofte og lænd fortsætter her hver aften. super skønt. Så lige nu sidder jeg i sofaen og slapper af med en varmepude i ryggen. Dejligt.

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 03-09-11 21:01

Min JM har generelt ikke rigtig sagt noget om noget - hun har heller ikke på noget tidspunkt skønnet vægt eller noget - sidst jeg var ved jm for 14 dage siden var jeg ved en ny - hun skønnede både vægt og det hele.
Og skal til en ny jm på torsdag så spændende at se hva hun siger til det hele

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 03-09-11 22:57

ja det er en lille pige

Så har du noget at glæde dig til

Beklager hvis lyden svigter jeg kan ikke selv høre det?..

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 04-09-11 12:28

Hihi... Torsdag? Der er jo læænge til...

Lad os se, om der ikke sker noget inden.
Har du pakket en taske?

Ej, altså.. Hvor meget vejede babypigen for 14 dage siden?

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 05-09-11 10:35

Tasken, autostolen og baby pusletasken står ude i bagagerummet på bilen så vi er helt klar :)
For 2½ uge siden da jeg var ved jm mente hun vi var omkring 2800, for hun er lidt lille i størrelse, men helt perfekt. Så hun er ikke for lille, bare i den lave ende af scalaen :)

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 05-09-11 14:52

Ej, altså... NU vejer hun jo sandsynligvis godt over 3000 g..... DET er da ikke i den lave ende...

---Mine egne børn vejede omkring de 3500, -de blev født i 39. og 41. uge
-----Og de var perfekte i størrelsen.

Så det er din lille pige også!
---Ved du, hvad du selv vejede da du blev født?

De sidste dage kan godt være noget anstrengende..... Så dem kan man jo godt undvære. Og at gå over tiden, det er altså hårdt. Det skal du ikke ønske dig.
Hvordan har du det?

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 05-09-11 15:12

Mener jeg vejede omkring 3900 - min mor gik en uge over tiden.
I sin tid rykkede de min termin fra d. 14/9 til d. 21/9 fordi de sys hun var lille. Men der sker jo meget undervejs. Og har heller ik taget meget på, startede i sin tid med at tabe 6 kg fordi jeg havde det så skidt, og nu er jeg så 3 kg over den vægt jeg startede på - gik fra 75 - 69 - 78 nu
Og det sidder kun på maven :)
Hehe nej håber bestemt heller ikke at gå over tiden - puha da. Min ryg værker og sover rigtig skidt fordi jeg får så ondt i lænd/hofter om natten. Så må ned og varme varmedunken op hver 2 time for at ku holde ud at ligge ned. så bliver dejligt at få hende ud snart forhåbentlig.....

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 05-09-11 15:48

... Ja... det bliver dejligt at lære hende at kende...

Men, tihi... så er freden forbi Så ved du aldrig mere, hvor du har hende henne...

--Hvis ikke du beslutter dig til at føde snart, så vil din baby jo sagtens kunne nå at blive lige så stor som dig...

Du tabte dig en del i starten... Var du meget morgensyg?
Det var jeg først med nummer 2.
Men så tog jeg til gengæld helt vildt på i den sidste halvdel af svangerskabet..
Det er ikke særlig godt..

Du har en fin vægt, så du kan koncentrere dig om lillepigen og at amme, uden at forsøge at tabe ekstra kilo i den tid... Amning er mere anstrengende end man skulle tro. Man leverer jo en masse kalorier til babyen..

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 05-09-11 21:13

Ja havde rigtig meget kvalme og kastede meget op. Det var hele dagen og havde ik rigtig lyst til mad og sådan.
Har heller ikke haft nogen underlige lyster undervejs, så det er jo dejligt gg....

Ja mange siger man taber sig af at amme, smart ;)

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 06-09-11 18:01

Ej, du skal nok ikke tabe dig for meget, når du ikke har taget mere på. Du ender bare som en klud.

Det er altså hårdt arbejde både at være gravid og også at amme... Ud over alt det andet man jo skal i løbet af dagen... og natten.. Babyer sover ikke altid om natten.

Pas på dig selv. Og vent med at stræbe efter model-mål til du er færdig med at amme..

Efter mit første barn troede jeg at jeg kunne alting. Barselsorlov var der ikke meget af (1970), men jeg ammede min datter, kørte til morgenrengøring fra 5-7.45 og kunne lige nå hjem inden min mand skulle af sted...
--Det endte selvfølgelig helt galt med kollaps, sygemelding og en lang periode hvor jeg knapt nok kunne klare min datter. Jeg vejede 48 kg.. Lige lidt nok, når man er 182 høj..

Håber du har det godt?
Eller er du ved at føde?

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 07-09-11 09:54

Hold da op, ja det lyder da heller ikke så godt.
Jeg er også typen der rigtig gerne vil kunne klare en hel masse, og er ved at blive sindsyg når man er nødt til at give op grundet maven og plukveer.
Men skal nok passe godt på mig selv :)
Idag er der 14 dage til termin - og skal til jm imorgen. Er ret spændt på hva hun siger imorgen......

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 07-09-11 13:54

---Jaaaaeh... Du skal passe på dig selv.. Du er ikke mere kun DIG. Og når lilleprinsessen kommer ud, så skal du passe på dig for HENDES skyld.. Du skal jo producere alt hvad hun skal leve og vokse af i de første mange måneder...

---Bare sæt dig ned og NYD hende. Rigtig meget. For ligepludselig er hun voksen og flyttet hjemmefra... Det går SÅ stærkt..

Øjøjøjøj... jeg er godtnok osse spændt på, hvad jm siger i morgen.....

Forresten er det meget normalt at man får et energi-flip lige inden man føder. Det havde jeg også første gang. I december -----Og knap et døgn før vandet gik kom der en lille smule brunt udflod..... Det var lillejuleaften, ellers ville det nok have bekymret mig, men det var der ikke rigtig tid til..
Næste morgen gik vandet

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 07-09-11 20:44

Hehe dejligt med energi - tror jeg gg.
Skal nok skrive imorgen når jeg komemr hjem :)

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 08-09-11 15:56

Gik super ved jordmoder idag.
Alt er om det skal være, hun rokkede dog stadig lidt i bækkenet.
Hjertelyd var fin, blodtryk mm var fint.
Ca. 38 cm i symfysemål og 3000 g.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 08-09-11 16:01

Hvor er det dejligt, Bublebee, at alt er som det skal være.
Lyder dog som om, der stadig er et par dage til fødslen???
Bare vent - de sidste dage kan virke uendeligt lange. Jeg husker, da jeg skulle have min første, at alle mennesker ringede til mig i dagene op til og spurgt: "Noget nyt"
Nej for f... Der er ikke noget nyt!
Jeg var selvfølgelig glad for at folk spurgte, men det var også vildt frustrerende, når man selv synes at ventetiden er lang.
Nå, men den lille kommer, når hun kommer. Jeg vil ønske jer begge held og lykke - det er en fantastisk og forfærdelig oplevelse - på én og samme tid

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 08-09-11 16:08

ja min far som bor på sjælland ringer også hver 2 dag og spørger til hvordan det går og om der sker noget - hallo mon ik jeg ringer når jeg har født gg

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 08-09-11 16:32

Hihi... Tillykke med at baby nu officielt er "fuldbårent". Så skal hun bare have lyst til at kikke udenfor. Og det skal nok komme. Der er vist ingen, der har valgt at blive derinde.

Kandu er faktisk ideel til fødsler og andre store begivenheder. Vi er her altid til at fortælle til... Og du kan altid vente med at tænde for os, til du har overskuddet og lysten..

Og omvendt: VI behøver ikke være bange for, om du har lyst/overskud/energi/tid til at snakke med os. Vores ord ligger bare og venter til du kommer forbi igen..

Men forældre er noget særligt... De SKAL helst have en nu og her-kontakt i sådanne sager... DET forstår du nok først rigtigt den dag det er din egen lille prinsesse, der venter sit første barn..

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 19-09-11 13:57

update :)
Har du kraftige plukveer med samtidig ondt i lænden på ca. 1 min. hver 6-7 min.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 19-09-11 14:05

åh, det lyder spændende. Nu kan det ikke vare længe...
Jeg vil blot ønske dig pøj pøj med det - glæder mig til at høre fra en glad nybagt mor

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 19-09-11 14:27

KORS!!! Jeg havde næsten glemt dig!!

---Og så troede jeg lige, at du havde født.

Hvor er det flot, at du har gået så længe, trods keglesnit!

---Du kan måske klare at gå over tiden?
Måske kan du sætte ny rekord.. Elefanter er gravide i 2 år, de stakler.....

Næ... Det lyder som om det bliver i dag.. 19-9-2011.. Eller 20-9-2011 En lille jomfru...

Rigtig, rigtig god arbejdslyst... Skriv snart og fortæl hvordan det er gået..

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 19-09-11 14:35

Ja håber også på hun kommer ud til mig snart nu :)

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 20-09-11 17:15

ejejejej... Du er ikke glemt... Men måske er du optaget af vigtigere ting end Kandu.....

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 20-09-11 20:33

---Tænker stadigvæk på dig... øh... jer?

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 21-09-11 15:12

Hun er stadig ikke dukket op - hun hygger sig åbenbrat for meget derinde - hun mosler rundt som havde hun lopper i rumpen, men hun vil ikke ud endnu ;)

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-09-11 15:19

Hun kommer tidligt den 24 det er sådan en god dato for fædre at huske - 3mdr før jul

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 21-09-11 15:31

Hehe ja det er rigtig ;)

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 21-09-11 16:04

Hmmmmm.. det lyder ikke godt.....
Hvis hun sådan kan slå koldbøtter og spille fodbold, så har hun jo nok ikke gjort sig klar til den store finale...

Næhæ... Hun er en stædig lille dame, der selv vil bestemme..
--Men hvis hun venter til d. 23... --Så bliver hun vægt .. DET er faktisk mit yndlingsstjernetegn, fordi det er i opposition til min vædder..

Uuuh... er der kun 3 mdr til jul... DET bliver da spændende med en lille ny..

Tre måneder endnu kan hun da ikke blive derinde...

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 21-09-11 22:12

hehe nej håber da hun er ude inden jul gg

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-09-11 22:17

Jeg tror godt du kan regne med hun er ude inden jul

Hun bliver bare derinde for at samle kræfter til at holde dig rigtig godt beskæftiget når hun kommer ud ej jeg skal nok være sød

Rigtig god arbejdslyst når du kommer til hendes fødselsdag... så starter der en hel ny tidsregning, - før og efter prinsessens ankomst

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 22-09-11 13:46

Ej... er der ikke sket noget endnu?
Eller I arbejder måske på sagen...
Men du rundede vist de 40 uger i går... Og da du er førstegangsfødende, så kan der nemt gå et par uger endnu ..

Slap af, jeg fødte en uge før tid, første gang, men det var så i december...

DU føder ligestraks..

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-09-11 14:00

Jeg har jo sagt, at det bliver den 24.9

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 22-09-11 14:54

TO laaaange dage endnu...

Øøøh.. bare ikke ballonen sprækker inden.

--Jeg husker pludselig hvordan jeg stod nøgen foran et stort spejl få dage før jul for snart 41 år siden og kikkede på den enorme mave...
Og tænkte: "guiii hvad har jeg rodet mig ud i".....

...Men det gik altså meget godt, da jeg først kom i gang..
Ud kom... en lille nissepige.. ---...Og så fik overlægen mandlen i ris-a la manden..

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 23-09-11 20:49

bombombom... SKAL det mon være d. 24..
Hvis det bliver i morgen... så må det være Nordsted1, der får points...

En god dag at blive født.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 24-09-11 14:43

Hva' så? Ingen lyd af små nuttede fodtrin i skumringen?

Er du SIKKER på, at der er nogen hjemme? At det ikke bare er luft?

Min moster fylder 91 i dag, så det ER altså en god dag at blive født..

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 24-09-11 14:56

Det bliver på tirsdag - det er også en rigtig god dag

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 24-09-11 15:17

Hehe... Har DU fødselsdag dèr, pifo??
---Vi kan da godt vente til på MIN fødselsdag... i marts.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 24-09-11 15:28

Nej, det har jeg ikke - jeg er fra februar, men jeg har én, der er mig meget kær, som har fødselsdag dér

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 24-09-11 17:23

Er det ikke MEGET længe siden, vi har hørt fra bublebee?
---Kikker lige tilbage...
"Sidste login 21-9-2011".......

Det er TRE dage siden...............

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 24-09-11 17:31

Jo, du har ret Birgitta, der er "ugler i mosen"
Vi krydser fingrene for at alt går efter planen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-09-11 18:09

Uh hvor er det bare spændende.....når prinsessen ankommer, så vil vi se billeder af hende

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 24-09-11 20:39

Yeah! Lige med det samme!
Billeder!
En helt ny kandu-baby

Hun er vel født nu. Det er jo d. 24..

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 25-09-11 13:12

....hmmmmmm..

Jeg tror at den nybagte mor har glemt os...

DET... kan jeg da slet ikke forstååååå...

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 25-09-11 13:24

Citat
DET... kan jeg da slet ikke forstååååå..

Nej, hun har vel ikke andet at lave end at skrive her på kandu ??

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 26-09-11 20:32

----SÅ længe tager det da ikke at skifte en ble.....

Nåh... Det skal jo læres først..
Det tager den tid det tager.......

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 26-09-11 20:37

ja ja Birgitta, måske får jeg ret? Det bliver i morgen - ha ha ha

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 27-09-11 10:12

Så er jeg på igen. Lille Isabella kom til verden d. 22/9 kl 12.22
Veerne startede om natten kl 1.30 og efter knap 11 timer kom hun endelig ud til os - helt uden brug af smertestillende - hehe puha hårdt :)

Men dejlig er hun - 2985 g og 48 cm

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-09-11 10:31

Kæmpestort TILLYKKE med prinsesse Isabella (lidt kongelig har man lov at være)

En fin lille pige Godt det er overstået

Når du engang får lidt overskud, må vi så ikke nok få lov at se et billede af den nye kandubaby??

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 27-09-11 10:53

TILLYKKE!
Dejlig nyhed. Nu har vi også gået og ventet spændt allesammen
Håber I alle har det godt.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 27-09-11 12:27

Ej, altså... Jeg var lige ved at blive nervøs.....
TILLYKKE med prinsessen!

---Så hun VILLE!! være jomfru, den lille prinsesse! Sikken stædighed! Jomfru Isabella..

Jeg håber du har set, at vi har vedtaget, at vi skal se billeder af vidunderet. Jeg regner med at I allerede har taget en masse..

Du kan uploade til http://peecee.dk/ og lægge adressen her i tråden.
Vi MÅ bare se, hvad det er der har stjålet al din tid..

Mere endnu TILLYKKE!!

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 29-09-11 17:56

Hvordan går det bublebee?
Er du ved at være kommet dig ovenpå fødslen? Det er jo tit noet strengere end man var forberedet på...
Nu opfører hun sig vel pænt, den lille? Ikke noget med prinsessenykker..

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 29-09-11 17:58

Hovsa!! Tillykke med 1 uges-fødselsdagen, lille Isabella

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 03-10-11 13:50
Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 03-10-11 14:57

ÅH....... Hun ligner en rigtig lille Isabella! Øj, hvor er hun altså smuk!

Og så ser hun noet eftertænksom ud...
Men der er jo nok også en del at gruble over..

Sover og spiser hun flinkt?
Meget mere skal hun vist ikke kunne endnu.....

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 03-10-11 14:59

Hun spiser, sover og laver puha gg.
Men hun sover ok om natten, får mad ved 23 tiden, igen kl 3 og så kl 7. Så det er helt ok :)
Ellers er hun skøn og nem....

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 03-10-11 16:05

Jah.. Nyd det så længe, det varer.

Er du selv ved at komme til hægterne igen? Det er jo tit lidt anderledes end man forventede, det der føderi.. Både bedre og værre, på én gang..

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 05-10-11 16:07

Jeg har det rigtig fint, det var en lidt hård fødsel uden smertestillende, men alt gik godt og er helt klar igen :)

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 05-10-11 16:50

Jeg har først lige set billedet af din lille prinsesse. Hvor er hun fin. Tænk hvilken belønning man alligevel får, når man har gået i 9 måneder. Det er nu fantastisk.
Ihh, bedsteforældrene må da også være helt ude af sig selv af lykke ??

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-10-11 17:02

Jeg så også først billedet nu - hvor er hun pragtfuld .... og så ligner hun ret meget min prinsesse, da hun var nyfødt, ret sjovt at se.

Den enste forskel sådan umiddelbart er, at min datter havde hånden for øret - hun øvede sig sikkert i at tale i telefon - og jeg må sige, den øvelse blev hun rigtig god til

Endnu engang tillykke med guldklumpen - hva' siger hunden til at have fået en konkurrent?

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 05-10-11 17:43

Yeah.. Hun er lækker, ikk'?

En rigtig ægte kandubabyprinsesse..

HUN skal nok få firkantede øjne..

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 07-10-11 14:10

Hehe ja alle bedsteforældre er helt vilde.
alle dyrene herhjemme tager det faktisk rigtig pænt - og kattene er faktisk blevet meget mere kælne efter den lille kom til :)
Dejligt.......

Godkendelse af svar
Fra : bublebee

Dato : 15-02-12 11:28

Tak for svaret granner01.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 15-02-12 12:03

Selv tak du og held og lukke med Isabella.