/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Hænge øjenlåg?
Fra : nomore
Vist : 767 gange
170 point
Dato : 29-08-11 01:09

Hvordan slipper man af med det
Altså øjet lukker næsten til af sig selv, og som om der er et fedtbjerg
der dækker for øjenlåget.
Skal lige nævne at det skifter fra side til side/ også indenfor 1 minut eller mindre,
og er altså ikke konstant, på et øjelåg
Lægen kan ikke komme med en GOD forklaring på, hvorfor det skifter side...

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 29-08-11 01:13

du taler om et fedtbjerg? er du meget overvægtig?

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 29-08-11 01:16

og hvor gammel er du?

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 29-08-11 01:27

hvorfor reagerer du ikke?

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 29-08-11 01:35

jeg spørger ikke af nysgerrighed, men der er forskel på om man er 80 og kan forvente hængende øjenlåg, eller om man er 20 og der lægger sygdom til grund for det.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 29-08-11 03:10

Citat
hvorfor reagerer du ikke?

På hvad???

Der er altså andet i livet, END kan-du.
Havde lige lagt mig, men kunne ikke sove - så derfor et svar NU...
Citat
du taler om et fedtbjerg? er du meget overvægtig?

et fedtbjerg
der dækker for øjenlåget.
Jeg vejer hvad jeg bør veje/ medmindre jeg skal gå og sulte mig selv.
Bare for at andre syntes jeg ser bedre ud...hvad jeg er bedøvende ligeglad med
Citat
jeg spørger ikke af nysgerrighed, men der er forskel på om man er 80 og kan forvente hængende øjenlåg,

Jeg kan IKKE FORVENTES AT have det....
og HVIS jeg kunne, hvorfor skiftende øjenlåg?
>>>Men jeg er løbet langt over garantien<<<

Men denne Vinter + forrige tog lidt på mine kræfter,
med flere bylder/ nerve smerter og andet dårlig-skab til følge,
dog uden at skulle komme DET nærmere..det kan visse brugere herinde
jo bruge imod mig = i andre indlæg

Som skrevet har jeg snakket med LÆGER om det lille problem,
men intet rigtigt svar på gentale.

Derfor jeg spørger her, da jeg aldrig har set et, øjenlåg være tæt-lukket,
bare for (et minut senere) være det andet, der hænger.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 29-08-11 03:29

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 29-08-11 05:46

Nu er der jo ingen af os her på Kandu, der kan stille diagnoser (i hvert fald ikke uden at have set dit øje), og hvis lægen ikke kan give dig en forklaring, så bør du bede ham om at sende dig til en speciallæge.

Prøv at kigge på disse to sites, måske kan du indsnævre, hvad der kan være tale om. Bare pas på, at du nu ikke bliver alt for snævertsynet, nomore (aj, ku' ik' li' la' vær' )

http://www.sundhedsguiden.dk/da/temaer/alle-temaer/oejet-og-synet/oejenlaagene-og-oejets-forreste-del/knuder-i--oejenlaagene--inkl-haglkorn-papillomer-og-xantelasmata--/

http://vos.dk/CancerOejne.htm

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 29-08-11 08:18

Hej nomore, jeg tror at det du taler om er det man hvis nok kalder tiks.
Jeg har det selv og har fået at vide at det kan være at noget medicin man tager der kan have den bivirkning og det kan også bare være noget psykisk og noget man må lære at leve med, hvis det kan blive værre når man bliver træt er det sikkert det sidste.
MVH: alan57

Kommentar
Fra : HUGO-BØRGE

Dato : 29-08-11 10:39

tror nomore at der er folk her på KANDU som er klogere end lægen, så må han tro om igen.

Nomore luk begge øjne og sov, så du ikke kan komme med flere dumme kommentarer her på kandu.

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 29-08-11 15:21

nomore jeg svarede 4 minutter efter du havde skrevet dit indlæg. så du må undskylde at jeg troede at du var interesseret i svar fra kanduer.

Accepteret svar
Fra : ebg_888

Modtaget 170 point
Dato : 29-08-11 19:04

Ja fedt, det kan det jo ikke dreje sig om.

Jeg vil tro, at det er væske (ødemer).

Prøv at lægge noget koldt på.

Ved et mindre indgreb kan du også få noget af den løse hud fjernet.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 30-08-11 19:29

Citat
for snævertsynet, nomore (aj, ku' ik' li' la' vær' )

Kan man bli_nå_nam_igge_ær.
Synet fejler ikke SÅ meget, har dog brug fo LÆSE briller =
hvis det er meget småt.
http://www.google.dk/imgres?q=virus+on+a+fly&um=1&hl=da&sa=N&biw=1016&bih=573&tbm=isch&tbnid=dFkTmFW6bKFf2M:&imgrefurl=http://www.independent.co.uk/environment/bird-flu-the-species-you-should-really-fear-467057.html&docid=mSi_9jf6guiSzM&w=294&h=363&ei=NCFdToyEN8rrOYvm5e4C&zoom=1&iact=hc&vpx=476&vpy=95&dur=5000&hovh=250&hovw=202&tx=157&ty=201&page=1&tbnh=140&tbnw=116&start=0&ndsp=15&ved=1t:429,r:12,s:0

Citat
jeg tror at det du taler om er det man hvis nok kalder tiks.

Nope = og de staves TICS, tror jeg nok.
Men dem har jeg da også et par stykker AF, men ikke noget der driller synderligt.
http://www.sundhedsguiden.dk/da/temaer/alle-temaer/hjernen-og-nerverne/sygdom-i-hjernen-og-nervesystemet/funktionelle-forstyrrelser/tics/

Citat
jeg troede at du var interesseret i svar fra kanduer.

SORRY_ troede ikke dette forum tog andre alvorligt.

Citat
Ja fedt, det kan det jo ikke dreje sig om.

Hvorfor ikke?

Citat
Jeg vil tro, at det er væske (ødemer).

Hænger til det samme

Citat
Prøv at lægge noget koldt på.

Sjovt du siger DET, det er ikke så udbredt om Vinteren

Citat
Ved et mindre indgreb kan du også få noget af den løse hud fjernet.

Kan de ikke bare LØFTE hele skalpen, de får ikke en NÅL i nærheden af mit ØJE (TIC´s)
Eller bare ANGST for et prik...

Det kan SÅ BARE undre mig, AT DET KAN FLYTTE SIG, på under 1 minut.
Altså til det andet øje, noget jeg har lagt mærke til/
afhængig af hovedets retning = men irriterende er det DA.

TAKKER for svar__trods alt.../

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 30-08-11 19:32

Citat
Prøv at lægge noget koldt på.

Fryser lige mig selv ned og vender tilbage

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 30-08-11 19:38

Glæd dig - det er snart vinter i Danmark igen

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 30-08-11 21:00

Citat
Glæd dig - det er snart vinter i Danmark igen

12:3/ eller omvendt - i et rent væddemål
Ikke 3 ISVINTERE i træk = ????????????????

Citat
Fryser lige mig selv ned

DET virkede et ½ miinut? så gag det over på den anden side / ski_ social_demokrat

Godkendelse af svar
Fra : nomore

Dato : 30-08-11 21:01

Tak for svaret ebg_888.