/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Hvor kan man få fat i.....
Fra : Duckieboy
Vist : 360 gange
500 point
Dato : 21-05-03 16:20

Hey alle!

Nu har jeg snart igennem længere tid prøvet at få fat i en Honda Melody i ok stand, der bare skal kunne køre og starte godt. Og så også se ok ud.

MEN: jeg kan ikke finde nogle, og jeg har prøvet dba.dk samt forummer på nettet..

Så jeg ville høre om nogle herinde har eller kender en der skal af med sådan en? For så er jeg meget interesseret....

Tak!

skriv evt. til Duckiedk@hotmail.com

Kommentar
Fra : 30scooter

Dato : 21-05-03 16:32

hejsa.. prøv på dba igen. der har jeg lige været (nu)... der var der nogle Honda Melody,, som kan køre oger i god stand...
MVH 30scooter

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 21-05-03 16:35

Hejsa Du kan også prøve at kigge i gul & gratis http://www.gulgratis.dk/

Søren

Kommentar
Fra : Duckieboy

Dato : 21-05-03 16:58

Jeg har både været på dba.dk og gulgratis.....

Der er ikke nogle som dem jeg skal have(enten solgt eller for dyre)..

Jeg regner med at give ca 2500 for sådan en...alt afhængig af stand, tilbehør, dele o.s.v...

Så jeg leder stadig

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 21-05-03 17:01

ikke fordi at det kommer mig ved men for 2500 kr skulle det jo næsten være muligt at finde en rimelig yamaha jog.. de er omtrænt samme størrelse og du får en nyere knallert som er utrolig nem at få reservedele til..

Bare et forslag

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 21-05-03 18:07
Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 500 point
Dato : 21-05-03 18:34
Kommentar
Fra : Jon

Dato : 21-05-03 20:53

prøv http://www.scooter-forum.dk/ og http://forum.mopedgallery.com/ der er RIGTIG mange mennesker med knallerter/scootere derinde !

Kommentar
Fra : Duckieboy

Dato : 22-05-03 16:42

Hej alle!

jeg har været på alle de sider i nævner i forvejen......men nu har jeg fundet en...og den kører over 50 km/t, hvilket ikke er set tit på en melody, så det er Super COOL...

Ellers tak for alle besvarelserne...

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 22-05-03 16:59

Tillykke med den så..

Husk og accepter det svar som "hjalp" dig mest.. selvom du jo selv fandt den...

Kommentar
Fra : Duckieboy

Dato : 22-05-03 18:31

ja ok - men der er ikke kommet nogle som rigtig hjalp mest, idet jeg kendte alle stederne i forvejen, og havdd prøvet...

og alle svarene er også lagt som kommenterer, så jeg kan ikke give point til nogle.....

Seeh.....det er lidt svært..

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 22-05-03 20:29

Øhh, ikke for noget, men Kandu.dk har afskaffet "Formodet Svar" så du har jo fået trukket de 500 point, og så kan du vælge at lade dem ligge her og rådne op eller gør en eller anden glad... såe du kan ikke få dine point tilbage

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 22-05-03 20:56

jo du skal bare acceptere kommentar ude til højre over kommentarene...

jeg kan godt se at ingen rigtig har hjulpet i det du selv kendte alle de svar der er givet men pointene er jo givet ud og du kan ik få dem tilbage..

så må du acceptere den kommentar som du synes best om eller sådan noget

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : henrikgraupner

Dato : 05-06-03 22:25

Boje i nordjylland har en :)

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 31-10-03 15:33

Ak ja... har lidt ondt af Duckieboy - han har ikke fattet en meter af Kandu?dk

Godkendelse af svar
Fra : Duckieboy

Dato : 09-04-04 17:22

Tak for svaret CLAN. Godt nok lidt sent, men sad lige og så alle mine gamle inlæg igennem.. her lidt point til dig..