/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Valgspillet - hvad synes I?
Fra : Finando
Vist : 547 gange
50 point
Dato : 27-08-11 01:25

Hej alle,

Lad mig høre, hvad I synes om Valgspillet? I kan tilgå det her: http://www.valgspillet.dk

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 27-08-11 01:59

at det er en tåbelig "abe", der vil tappe mine oplysninger på facebook.
Mit bedste råd er:
1. Nægt tilladelse.
2. Afslut aben.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 27-08-11 02:01

Fis i en hornlygte...

Citat
Adgang til mine grundlæggende oplysninger

Omfatter navn, profilbillede, køn, netværk, bruger-id, venneliste og alle andre oplysninger, som jeg har delt med alle.

NIX, de kan rende og hoppe!

Kommentar
Fra : Finando

Dato : 27-08-11 02:05

Det er Facebooks generelle betingelser I kommenterer. Det kan vi desværre ikke ændre på, selvom det sender et misvisende signal.

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 28-08-11 04:31

Nåeh, det var bare en uhæderlig markedsføringsfidus du kørte i marken
Og så havde du vel tænkt dig, at vi også skulle åbne en profil på finando.dk
Hvor lavt kan man synke?

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 28-08-11 05:52

Jeg er helt på linie med de øvrige, kunne ikke drømme om at åbne mine profiloplysninger for noget/n jeg ikke aner hvad er, at det åbenbart er skjult markedsføring gør det kun værre!

Kommentar
Fra : Dulcona

Dato : 28-08-11 05:54

Hold da op...sikke en aktivitet finando udviser på 2 ½ år LOOL

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 28-08-11 08:28

Har du lavet det?
Sorry to say:

Elendigt!!

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 28-08-11 08:30

Citat
Hold da op...sikke en aktivitet finando udviser på 2 ½ år LOOL

Måske en dobbeltprofil???

Kommentar
Fra : Cimbombom

Dato : 28-08-11 09:11

facebook er noget lort, de gemmer ens personlige oplysninger til evig tid.

og valgspillet er også noget møg.

og dr og tv2 er også noget møg fordi de hele tiden henviser til facebook, når de holder seer afstemninger eller lignende.
men jeg kan jo ikke være med til afstemningerne da jeg ikke har en facebook konto

Kommentar
Fra : Heidi-Ho