/ Forside/ Teknologi / Udvikling / .Net / Spørgsmål
10  piaskov 110
Vedr. Facebook
Fra : KarlSonja
Vist : 1231 gange
300 point
Dato : 25-08-11 09:28

Hej er der en som ved hvordan man kan meldesig ud igen, når man er tilmeld, altså slette mig igen.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 310 point
Dato : 25-08-11 09:31
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-08-11 09:55

.Hvordan sletter jeg min konto permanent?
Hvis du deaktiverer din konto på siden Kontoindstillinger, fjernes din profil og alle oplysninger i...
Hvis du deaktiverer din konto på siden Kontoindstillinger, fjernes din profil og alle oplysninger i tilknytning til din profil øjeblikkeligt fra Facebook-tjenesten. Personer på Facebook vil ikke kunne søge efter dig eller få vist dine oplysninger.

For det tilfælde, at du på et tidspunkt skulle komme tilbage til Facebook, gemmer vi dine profiloplysninger (venner, billeder, interesser osv.), så din konto vil se præcist sådan ud, som da du forlod den. Mange personer deaktiverer deres konto af midlertidige årsager og forventer, at deres profiler stadig er der, når de beslutter sig for at bruge tjenesten igen.

Hvis du mener, du ikke vil bruge Facebook igen, og gerne vil slette din konto, skal du være opmærksom på, at du ikke vil kunne genaktivere din konto eller hente noget af det indhold eller nogle af de oplysninger, du har tilføjet. Hvis du ønsker at slette din konto permanent uden mulighed for at genskabe den, skal du logge på din konto og derefter sende din anmodning her.

Hvis du ikke kan få adgang til din konto i øjeblikket, skal du nulstille din adgangskode, før du kan logge på. Du kan nulstille adgangskoden ved at klikke på linket "Har du glemt din adgangskode?" over det felt, hvor du normalt indtaster din adgangskode. Når du har fulgt anvisningerne og nulstillet adgangskoden, så du igen kan logge på, kan du deaktivere eller slette din konto ved at følge ovenstående trin.

http://www.facebook.com/help/?page=804

Godkendelse af svar
Fra : KarlSonja

Dato : 25-08-11 09:56

Tak for svaret refi. flot af dig med hurtigt svar, glædeligt, jeg har klaret det, endnu en gang tak